Bakalářská práce NATO a jeho komunikační aktivity, případová studie Česká republika ve svém úvodu poukáže na specifika politického marketingu, jež bude konfrontovat s komunikační strategií Severoatlantické aliance jako takové. Následně se zaměří na aktivity vyvíjené v rámci České republiky, přičemž budou zmíněni a popsáni hlavní aktéři, jejich aktivity a stěžejní komunikační kanály. Jedním z cílů této bakalářské práce bude zjistit, jaké subjekty se podílejí na utváření veřejného obrazu aliance v České republice. Dále se budu konkrétněji zabývat případovou studií akce Dny NATO v Ostravě. Zaměřím se na tuto akci jakožto na produkt, jehož cílem je přilákat pozornost široké veřejnosti a zároveň, který slouží jako komunikační prostředek mezi aliancí a českou populací. Cílem práce je analyzovat a podat ucelený pohled na komunikační aktivity Severoatlantické aliance, přičemž popíši cesty, jimiž jsou v České republice realizovány.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis named NATO and its communication activities, case study of the Czech Republic is going to define the main principles of the political marketing which will be brought face to face with NATOs communication strategy. Afterwards I will describe communication activities of NATO in the Czech Republic. I will stress its main communication tools, strategy, target groups and others.