Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: jazyková analýza kampaní
Název práce v češtině: Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: jazyková analýza kampaní
Název v anglickém jazyce: Marketing Communication of Safety Line Association in 2013: linguistic Analysis of campaigns
Klíčová slova: Sdružení Linka bezpečí, děti, marketing neziskového sektoru, marketingový mix, fundraising, jazyková analýza
Klíčová slova anglicky: Safety Line Association, children, non-profit marketing, marketing mix, fundraising, linguistic analysis
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.07.2013
Datum zadání: 02.07.2013
Datum a čas obhajoby: 16.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:15.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2014
Oponenti: PhDr. Otakar Šoltys, CSc.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Marketingová komunikace Linky bezpečí v roce 2013: Jazyková analýza kampaní se zabývá marketingovými aktivitami Sdružení Linka bezpečí, které zasazuje do kontextu neziskového sektoru. Pozornost je věnována především roku 2013. Zároveň podává všestrannou jazykovou charakteristiku použitých komunikátů, a to nejen z hlediska jejich jazykové výstavby, ale také s ohledem na jejich komunikační vlastnosti a schopnosti. Sdružení Linka bezpečí jakožto nestátní nezisková organizace zajišťuje svůj provoz především aktivním fundraisingem, který pokrývá přibližně 70 % nákladů. Vzhledem k charakteru služeb, které poskytuje, připadá většina výdajů na provoz. Před svými donátory tak musí obhájit fakt, že na rozdíl od nadací a nadačních fondů, se kterými je často zaměňována, nepřispívá na konkrétní projekt, ale získané peníze sama spotřebovává. Vzhledem k důslednému dodržování principu anonymity navíc nemůže poukazovat na konkrétní záležitosti, kterými se zabývá. Cílem práce je analýza aktivit, prostřednictvím kterých se Sdružení Linka bezpečí s těmito problémy vypořádalo.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis Marketing Communication of Safety Line 2013: Linguistic Analysis of Campaign deals with the marketing activities of the Safety Line Association, and puts them into context of non-profit sector. It is focused mainly on year 2013. It analyses also its communication in general linguistic way. Safety Line, as a non-profit organization provides its services primarily by active fundraising, which covers approximately 70 % of the cost. Due to the nature of the services it provides, most of incomes are spent on operations. Against its donors Safety Line Association must defend the fact that unlike foundations and endowment funds with which it is often confused, does not contribute to a specific project, but consumes the money itself. Due to the strict observance of the principle of anonymity Safety Line also can not point to specific issues it deals with. The aim of the work is to analyze the activities in which the Safety Line Association handles with these problems.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK