Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Název práce v češtině: Činnost koordinátora školního vzdělávacího programu
Název v anglickém jazyce: Work of the coordinator of school education programme
Klíčová slova: Koordinátor školního vzdělávacího programu, školní vzdělávací program, kurikulární reforma, činnost koordinátora, manažerské dovednosti, tvorba školního vzdělávacího programu, příprava koordinátorů.
Klíčová slova anglicky: The Coordinator of the school educational programme, the school educational programme, curricular reform, activity of the Coordinator, managerial skills, the creation of the school educational programme, preparation of coordinators.
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 19.06.2013
Datum zadání: 19.06.2013
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 20.09.2013
Datum a čas obhajoby: 14.09.2015 09:30
Datum odevzdání elektronické podoby:26.06.2015
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2015
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Mgr. Ivana Tvrzová
 
 
 
Zásady pro vypracování
Teoretická část bude orientována na postup zavádění kurikulární reformy a s tím související legislativu, postupy a kroky při tvorbě školního vzdělávacího programu. Dále bude zaměřena na funkci koordinátora a jeho činnost při tvorbě a evaluaci ŠVP. Empirická část bude zkoumat analýzu a tvorbu ŠVP na střední škole.
Předběžná osnova:
Teoretická část
Legislativní rámec
Postup zavádění kurikulární reformy
Rámcově vzdělávací program
Postup tvorby školního vzdělávacího programu
Funkce koordinátora
Evaluace školního vzdělávacího programu
Empirická část
Analýza a tvorba ŠVP
Cíl výzkumu, stanovení výzkumných tezí a technik šetření
Charakteristika technik šetření a sledovaného souboru
Analýza výsledků výzkumného šetření
Závěry výzkumného šetření
Seznam odborné literatury
DUDEK, D. – KOTAL, J. Studium koordinátor školního vzdělávacího programu, Hradec Králové: Editační středisko NIDV, 2009. ISBN 978-80-86956-31-2.
KAŠPAROVÁ, J. A KOL. Metodika tvorby školního vzdělávacího programu SOŠ a SOU, Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2007. ISBN 978-80-85118-12-4.
MŠMT. Národní program rozvoje vzdělávání v České republice, Bílá kniha, Praha: Tauris, 2001. ISBN 80-211-0372-8.
KAŠPAROVÁ, J., Metodika tvorby školních vzdělávacích programů SOŠ a SOU. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2007. ISBN 978-80-85118-12-4.
Rámcové vzdělávací programy [online]. Praha. Národní ústav odborného vzdělávání 2007-2010. [cit 9.9.2013]. Dostupné z WWW <http://www.nuov.cz/ramcove-vzdelavaci-programy> .
Školská reforma – Harmonogram [online]. MŠMT: Vzdělávání [cit. 13.2.2012] dostupné z WWW: <http://www.msmt.cz/vzdelavani/skolskareforma/harmonogram>
ŠTOČEK, M. Rukověť střední školy školní rok 2011/2012. Nový Bydžov: aTre, v.o.s., 2011.
Zákon č. 561/2004 Sb. (novelizován zákonem č. 472 ze dne 20. prosince 2011) o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK