Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingové plánování ve školních jídelnách s bezobjednávkovým systémem
Název práce v češtině: Marketingové plánování ve školních jídelnách s bezobjednávkovým systémem
Název v anglickém jazyce: Marketing planning of school canteens with no lunch-ordering system
Klíčová slova: školní jídelna, bezobjednávkový systém, marketingové plánování
Klíčová slova anglicky: school canteen, no lunch - ordering system, marketing planning
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jiří Trunda, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.03.2013
Datum zadání: 19.03.2013
Datum a čas obhajoby: 20.06.2013 08:45
Místo konání obhajoby: katedra CŠM, Praha
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2013
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Ing. Petr Svoboda, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem závěrečné bakalářské práce Marketingové plánování ve školních jídelnách s bezobjednávkovým systémem je formulování modelu marketoingového řízení školní jídelny s bezobjednávkovým systémem.
Závěrečná práce bude vypracována v souladu se schváleným ideovým a prováděcím projektem, její forma bude odpovídat požadavkům formulovaným v metodickém materiálu vydaného CŠM PedF UK v Praze a bude splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK