Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení
Název práce v češtině: | Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | TJ X3M Sokol Kralovske Vinohrady marketing mix and identify areas for improvement |
Klíčová slova: | sportovní marketing, nezisková organizace, analýza, florbal |
Klíčová slova anglicky: | sport marketing, non-profit institution, analysis, floorball |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Management (51-400110) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Josef Voráček, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 19.03.2013 |
Datum zadání: | 19.03.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 14.05.2014 10:00 |
Místo konání obhajoby: | FTVS UK |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 24.04.2014 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 23.04.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.05.2014 |
Oponenti: | doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc. |
Předběžná náplň práce |
Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu stávajícího marketingového mixu florbalového klubu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a následně navrhnout opatření na jeho zlepšení, která by vedla k většímu zájmu zákazníků jakožto sponzorů, stávajících hráčů, potenciálních hráčů, diváků a fanoušků.
K zjištění základních informací o florbalovém klubu a jeho marketingovém mixu bylo využito strukturované interview s otevřenými otázkami (Interview 1). K analýze podmínek klubu sloužila případová studie společně s analýzou dokumentů a vlastním pozorováním. Potřebné informace k prováděným analýzám byly zajištěny též pomocí strukturovaného interview s otevřenými otázkami (Interview 2). Analýza prostředí klubu byla provedena pomocí PEST analýzy a analýzy zdrojů. Ke shrnutí poznatků a vyvození závěrů o současném stavu marketingového mixu byla realizována SWOT analýza. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The purpose of this bachelor work is to analyze existing marketing mix of the floorball club TJ X3M Sokol Kralovske Vinohrady and to propose areas for improvement with the final goal of attracting customers as sponsors, current players, potential players spectators and fans.
There was structured interview with open questions, held at the club to obtain basic background information regarding the club and current marketing mix - (Interview 1). Case study combined with document analysis and monitoring helped to analyse the club environment. Necessary information for analysis were also obtain with structured interview (Interview 2). PEST and source analysis were used to analyse club environment. SWOT analysis was used to summarize the current marketing mix. |