Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení
Název práce v češtině: Marketingový mix TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a návrhy na jeho zlepšení
Název v anglickém jazyce: TJ X3M Sokol Kralovske Vinohrady marketing mix and identify areas for improvement
Klíčová slova: sportovní marketing, nezisková organizace, analýza, florbal
Klíčová slova anglicky: sport marketing, non-profit institution, analysis, floorball
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.03.2013
Datum zadání: 19.03.2013
Datum a čas obhajoby: 14.05.2014 10:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:24.04.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:23.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 14.05.2014
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu stávajícího marketingového mixu florbalového klubu TJ X3M Sokol Královské Vinohrady a následně navrhnout opatření na jeho zlepšení, která by vedla k většímu zájmu zákazníků jakožto sponzorů, stávajících hráčů, potenciálních hráčů, diváků a fanoušků.

K zjištění základních informací o florbalovém klubu a jeho marketingovém mixu bylo využito strukturované interview s otevřenými otázkami (Interview 1). K analýze podmínek klubu sloužila případová studie společně s analýzou dokumentů a vlastním pozorováním. Potřebné informace k prováděným analýzám byly zajištěny též pomocí strukturovaného interview s otevřenými otázkami (Interview 2). Analýza prostředí klubu byla provedena pomocí PEST analýzy a analýzy zdrojů. Ke shrnutí poznatků a vyvození závěrů o současném stavu marketingového mixu byla realizována SWOT analýza.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The purpose of this bachelor work is to analyze existing marketing mix of the floorball club TJ X3M Sokol Kralovske Vinohrady and to propose areas for improvement with the final goal of attracting customers as sponsors, current players, potential players spectators and fans.

There was structured interview with open questions, held at the club to obtain basic background information regarding the club and current marketing mix - (Interview 1). Case study combined with document analysis and monitoring helped to analyse the club environment. Necessary information for analysis were also obtain with structured interview (Interview 2). PEST and source analysis were used to analyse club environment. SWOT analysis was used to summarize the current marketing mix.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK