Cílem diplomové práce je na základě standardizované metody osobnosti značky od J.L.Aaker (1997) upravené podle autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009) získat podněty sloužící k budování sportovní značky PUMA. Výzkum bude prováděn na dvou vzorcích respondentů. Prvním vzorkem bude Generace Y definovaná podle Bergha (2012). Druhým vzorkem respondentů budou zaměstnanci firmy PUMA. Pro interpretaci získaných dat budou použity statistické funkce: aritmetický průměr, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Na základě výsledků výzkumu budou formulována doporučení pro další vývoj této značky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The entire thesis is focused and based on standardized method of the brand personality from J. L. Aaker (1997), adapted by the authors Geuens, Weijters and de Wulf (2009). The main aim of the research is to get improvement proposal which could be used for further building of PUMA brand. The research will be carried out on two samples of respondents. The first sample will be Generation Y which is defined by Bergh (2012). A second sample of respondents are employees of the company PUMA. Statistical functions such as: arithmetic mean, mode, skewness, kurtosis and standard deviation will be used for the interpretation of the outcomes. The results will be processed in order to intensify the development of PUMA brand.