Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Budování sportovní značky PUMA
Název práce v češtině: Budování sportovní značky PUMA
Název v anglickém jazyce: PUMA branding
Klíčová slova: budování značky - branding, brand management,sportovní značka, osobnost značky, firma PUMA, marketingový výzkum
Klíčová slova anglicky: branding, brand management, sports brand, brand personality, corporate PUMA, marketing research
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 27.03.2013
Datum zadání: 05.02.2014
Datum a čas obhajoby: 12.01.2015 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK
Datum odevzdání elektronické podoby:11.12.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:12.12.2014
Datum proběhlé obhajoby: 12.01.2015
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce je na základě standardizované metody osobnosti značky od J.L.Aaker (1997) upravené podle autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009) získat podněty sloužící k budování sportovní značky PUMA. Výzkum bude prováděn na dvou vzorcích respondentů. Prvním vzorkem bude Generace Y definovaná podle Bergha (2012). Druhým vzorkem respondentů budou zaměstnanci firmy PUMA. Pro interpretaci získaných dat budou použity statistické funkce: aritmetický průměr, modus, šikmost, špičatost a směrodatná odchylka. Na základě výsledků výzkumu budou formulována doporučení pro další vývoj této značky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The entire thesis is focused and based on standardized method of the brand personality from J. L. Aaker (1997), adapted by the authors Geuens, Weijters and de Wulf (2009). The main aim of the research is to get improvement proposal which could be used for further building of PUMA brand. The research will be carried out on two samples of respondents. The first sample will be Generation Y which is defined by Bergh (2012). A second sample of respondents are employees of the company PUMA. Statistical functions such as: arithmetic mean, mode, skewness, kurtosis and standard deviation will be used for the interpretation of the outcomes. The results will be processed in order to intensify the development of PUMA brand.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK