Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Loajalita zákazníků pražských fitness center
Název práce v češtině: Loajalita zákazníků pražských fitness center
Název v anglickém jazyce: Loyalty of Prague fitness centers members
Klíčová slova: Zákazník, loajalita zákazníka, marketingový výzkum, fitness, Net Promoter Score, index loajality zákazníka
Klíčová slova anglicky: Customer, customers loyalty, marketing research, fitness, Net Promoter Score, index of customers loyalty
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Šíma, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.03.2013
Datum zadání: 10.04.2013
Datum a čas obhajoby: 12.09.2014 10:40
Místo konání obhajoby: FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:25.08.2014
Datum odevzdání tištěné podoby:27.08.2014
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2014
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je analyzovat loajalitu zákazníků Balance Clubu Brumlovka pomocí nastudovaných materiálů a použité literatury. Pokud to bude vyžadovat situace navrhnout také procesy a postupy na její zlepšení. V práci jsem použila kvantitativní metodu - elektronické dotazování pomocí standardizované metody Net Promoter Score. Dotazník byl rozeslán prostřednictvím emailů současným členům Balance Clubu Brumlovka.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Aim of my essay is to analyze loyalty of Balance Club Brumlovka customers. In my essay I have used quantitative research method – electronic questioning through Net Promoter Score. Questionnaires were sent through email to current Balance Club Brumlovka members and the whole process of data collection took around 2 weeks. The results were evaluated in computer software and well-arranged into graphs and charts.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK