Bakalářská práce Řízená komunikace v rámci profesních komunit na příkladu zdravotnického tisku zhodnocuje metodou analýzy mediálního trhu a ankety vliv B2B, oborových a odborných tištěných médií na rozhodování jejich čtenářů. Jako příklad slouží lékaři, jakožto primární skupina publika a časopis České lékařské komory, stavovské organizace všech lékařů působících v České republice, měsíčník Tempus medicorum (z lat. – čas lékařů). Cílem zkoumání bylo prokázat, že tištěná média vzhledem k cílové skupině mají svůj nezaměnitelný význam v rámci komunikačního mixu, a nelze je zatím nahradit elektronickými médii. Prostřednictvím analýzy popisuje strukturu českého mediálního trhu v segmentu odborného, nespecializovaného, zdravotnického tisku. Druhá část práce se zabývá vyhodnocením ankety a dílčími výstupy, které jsou v souvislostech zhodnoceny v závěru.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor work entitled “Managed Communication within Professional Communities” uses analysis of media market and a survey to evaluate the effect of B2B and professional printed media for health professionals on decision-making of readers of these media. Medical doctors, as the primary target group, and the magazine published by the Czech Medical Chamber, the professional organization associating all medical doctors in the Czech Republic, entitled Tempus medicorum (lat. time of medical doctors) serve as an example. The objective of the analysis was to demonstrate that printed media enjoy a very important position in the communication mix due to the target group and cannot be replaced by electronic media for the present. It describes structure of the Czech media market in the segment of professional non-specialized printed media for health professionals based on the analysis. The second part of the work evaluates the survey and individual outcomes that are evaluated in context at the end of the work.