Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Řízená komunikace v rámci profesních komunit na příkladu zdravotnického tisku
Název práce v češtině: Řízená komunikace v rámci profesních komunit na příkladu zdravotnického tisku
Název v anglickém jazyce: Controlled communication within professionalcommunities on the example of the medical press
Klíčová slova: řízená komunikace, B2B, lékaři, profesní komunita, Tempus medicorum, Česká lékařská komora, stavovská organizace, čtenost
Klíčová slova anglicky: controlled communication, B2B, doctors, professional community, Tempus medicorum, Czech Medical Chamber, professional organization, readership.
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Daniel Köppl
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.02.2013
Datum zadání: 25.02.2013
Datum a čas obhajoby: 16.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2014
Oponenti: Mgr. Jaromír Hanzal
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Řízená komunikace v rámci profesních komunit na příkladu zdravotnického tisku zhodnocuje metodou analýzy mediálního trhu a ankety vliv B2B, oborových a odborných tištěných médií na rozhodování jejich čtenářů. Jako příklad slouží lékaři, jakožto primární skupina publika a časopis České lékařské komory, stavovské organizace všech lékařů působících v České republice, měsíčník Tempus medicorum (z lat. – čas lékařů). Cílem zkoumání bylo prokázat, že tištěná média vzhledem k cílové skupině mají svůj nezaměnitelný význam v rámci komunikačního mixu, a nelze je zatím nahradit elektronickými médii. Prostřednictvím analýzy popisuje strukturu českého mediálního trhu v segmentu odborného, nespecializovaného, zdravotnického tisku. Druhá část práce se zabývá vyhodnocením ankety a dílčími výstupy, které jsou v souvislostech zhodnoceny v závěru.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor work entitled “Managed Communication within Professional Communities” uses analysis of media market and a survey to evaluate the effect of B2B and professional printed media for health professionals on decision-making of readers of these media. Medical doctors, as the primary target group, and the magazine published by the Czech Medical Chamber, the professional organization associating all medical doctors in the Czech Republic, entitled Tempus medicorum (lat. time of medical doctors) serve as an example. The objective of the analysis was to demonstrate that printed media enjoy a very important position in the communication mix due to the target group and cannot be replaced by electronic media for the present. It describes structure of the Czech media market in the segment of professional non-specialized printed media for health professionals based on the analysis. The second part of the work evaluates the survey and individual outcomes that are evaluated in context at the end of the work.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK