Řízení mateřské školy s více odloučenými pracovišti
Název práce v češtině: | Řízení mateřské školy s více odloučenými pracovišti |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Management of nursery school with more separated workplaces |
Klíčová slova: | management, manažerské funkce, mateřská škola, odloučená pracoviště, výzkumné šetření, terminologie, kvantitativní výzkum, kvalitativní výzkum, respondenti, faktografické údaje |
Klíčová slova anglicky: | management, managerial functions, kindergarten, remote sites, experimental inquiry, terminology, quantitative research, qualitative research, respondents, factual data |
Akademický rok vypsání: | 2012/2013 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jiří Trunda, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 28.01.2013 |
Datum zadání: | 28.01.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 19.06.2013 14:45 |
Místo konání obhajoby: | katedra CŠM, Praha |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.05.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 19.06.2013 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Romana Lisnerová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Předmětem závěrečné bakalářské práce je proces implementace efektivního řízení v mateřské škole s odloučenými pracovišti. Cílem je formulování pravidel, která je nutno při implementaci změny systému řízení v mateřské škole dodržovat.
V teoretické části studentka shromáždí dostupné informace z odborné literatury. Informace o současné situaci a požadavcích předmětu práce v pedagogickém terénu autorka zjistí kvantitativním výzkumem, jehož nástrojem bude dotazník. Aplikací teorie do zjištěné situace následně autorka vygeneruje model implementace změny systému řízení. Práce bude vypracována v souladu se schváleným ideovým a prováděcím projektem podle metodického materiálu vydaného CŠM PedF UK v Praze a bude splňovat kritéria pro závěrečné bakalářské práce. |
Předběžná náplň práce |
Závěrečná práce se zabývá porovnáním řízení mateřských škol, které jsou rozděleny dle daných specifik. Tímto rozčleněním vznikla skutečnost mateřských škol s více odloučenými pracovišti, které se dále staly předmětem výzkumu.
V teoretické části jsou definované základní pojmy managementu. Výzkumné šetření je zaměřeno na oblasti manažerských funkcí. Terminologie jednotlivých funkcí poukazuje na důležitost problematiky řízení managementu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Final thesis presents a comparison of the management of kindergartens, which are divided according to given specifications. This segmentation was the fact kindergartens with more separated workplace, which became the subject of further research.
In the theoretical part defines the basic concepts of management. The survey is aimed at business functions. Terminology each function highlights the importance of the issue of management control. |