Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití prvků dramatické výchovy při výuce etické výchovy a při práci ve školní družině
Název práce v češtině: Využití prvků dramatické výchovy při výuce etické výchovy a při práci ve školní družině
Název v anglickém jazyce: Use of elements of drama in teaching ethics at work and in school club
Klíčová slova: Dramatická výchova, etická výchova, třídní kolektiv, třídní klima, hraní rolí, učitel - vychovatel, zážitková pedagogika, hra
Klíčová slova anglicky: Drama education, ethics, class group, class climate, role-playing, teacher - educator, experiential learning, play
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Zdeňka Hanková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.11.2012
Datum zadání: 18.03.2014
Datum a čas obhajoby: 20.05.2014 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt (dříve R208)
Datum odevzdání elektronické podoby:19.03.2014
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2014
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Ing. Karolina Duschinská, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Moje bakalářská práce pojednává o začlenění prvků dramatické výchovy do výuky etické výchovy a do volnočasových aktivit ve školní družině. Je zde zahrnuto zhruba dvouleté pozorování dětí, u kterých byly v různé míře využity prvky dramatické výchovy při volnočasových aktivitách i při pravidelné výuce etické výchovy. Část práce je postavena na metodických listech, ve kterých jsem uvedla aktivity, které jsem během své praxe s dětmi absolvovala. Cílem mé práce je připravit a ověřit v praxi důležitost a vliv dramatické i etické výchovy při práci s dětmi na ZŠ.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
My thesis deals with the incorporation of drama education into both the teaching of ethics, and in leisure time activities within after-school clubs. It includes a two-year observation of children within different fields, of which, one used the elements of drama education in leisure time activities and the other, in regular lessons of ethics. Part of my work is based on methodological outlines of activities I performed with children during my work experience. The aim of my work is to prepare and verify the importance and influence of drama on ethics in an elementary school environment.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK