Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Název práce v češtině: Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011-2012
Název v anglickém jazyce: Communication Activities of the Publishing Company Kniha Zlín in 2011-2012
Klíčová slova: Kniha Zlín, moderní nakladatelství, on-line marketing, sociální sítě, Jo Nesbø, e-knihy
Klíčová slova anglicky: Kniha Zlín, modern publishing house, on-line marketing, social networks, Jo Nesbø, e-books
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.07.2012
Datum zadání: 21.05.2013
Datum a čas obhajoby: 19.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:23.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2013
Oponenti: PhDr. Pavel Dolanský
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce s názvem Komunikační aktivity nakladatelství Kniha Zlín v letech 2011–2012 je pojednat marketingovou komunikaci moderního zlínského nakladatelství, které chce českému čtenáři představit kvalitní, mladou literaturu, která se objevuje především na evropském trhu. Kniha Zlín na českém trhu funguje osm let, ale na poli marketingu se začala výrazně prosazovat až v roce 2011, kdy zároveň začala vydávat elektronické knihy. Ve své práci chci představit marketingovou komunikaci zlínského nakladatelství v letech 2011 a 2012 a potažmo jeho přínos jak v oblasti marketingu, tak v oblasti literární. Práce popisuje vznik nakladatelství, jeho vizi, ale důraz je kladen především na marketingovou strategii, respektive na komunikační aktivity v on-line prostředí, jmenovitě na sociálních sítích. Mimo to je prostor věnován i fenoménu elektronických knih, PR aktivitám, jednotnému vizuálnímu stylu, jednotlivým edicím. Důraz je kladen i na severskou literaturu, jejíž publikací se Kniha Zlín v letech 2011–2012 zabývala nejvíce. Dalším tématem je i postavení na českém knižním trhu, kde je Kniha Zlín konfrontována se svými konkurenty. Práce se krátce věnuje i literárním ohodnocením, kterými se Kniha Zlín pyšní a jejich významem v rámci marketingu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the thesis named Communication Activities of the Publishing House Kniha Zlín in 2011–2012 is to deal with the marketing communication of the modern publishing house in Zlín. The publishing company wishes to present so called young literature of the highest quality that appears mostly on the European market to the Czech readers. Kniha Zlín has been present on the Czech market for 8 years, however, in the field of marketing the most significant breakthrough came in 2011 when Kniha Zlin started publishing e-books. I dedicate my thesis to the introduction of marketing communication of Kniha Zlin in the period 2011–2012 and also I would like to show the contribution of this publishing house in the both realms of marketing and literature. The thesis describes the birth of the publishing house, its vision, however, the main emphasis is focused on marketing strategy, put in other words on communication in the on-line sphere, namely on the social networks. Besides there is space focused on the phenomenon of e-books, PR activities, unified visual style, individual editions. The stress is also put on the Scandinavian literature which was the core of the publishing interest in 2011–2012. The other topic that is discussed in the thesis is the position on the Czech book market, where Kniha Zlin in confronted with its competition. A short chapter talking about literary awards is included, too, and examines what importance the awards have in connection with marketing.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK