Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Jan Kraus jako značka
Název práce v češtině: Jan Kraus jako značka
Název v anglickém jazyce: Jan Kraus as a Brand
Klíčová slova: Celebrita, marketingová komunikace, personal branding, celebrity endorsement, Kraus, značka, image, product placement, reklamní kampaň
Klíčová slova anglicky: Celebrity, marketing communication, personal branding, celebrity endorsement, Kraus, brand, image, product placement, advertising campaign
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Petr Závozda
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.07.2012
Datum zadání: 22.05.2013
Datum a čas obhajoby: 19.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:24.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2013
Oponenti: PhDr. Pavel Dolanský
 
 
 
Předběžná náplň práce
Abstrakt
Bakalářská práce „Jan Kraus jako značka“ se zabývá problematikou pojetí celebrit jako marketingových značek a možnostmi jejich využití v marketingové komunikaci, nejprve v teoretické rovině, poté na konkrétním příkladu českého moderátora a herce Jana Krause. Úvodní část práce definuje celebritu a její společenskou roli v kontextu zkoumaného tématu a základně syntetizuje teoretické oblasti, které se k vytváření marketingových značek celebrit a jejich využívání v marketingové komunikaci vztahují. Poznatky z úvodní části práce jsou aplikovány při analýze konkrétního příkladu z českého prostředí. Práce na příkladu Jana Krause popisuje zejména marketingová témata personal branding a celebrity endorsement a jejich vliv na budování marketingové značky celebrity. Analyticky se tak zaměřuje například na integrovaná reklamní sdělení v televizním pořadu Show Jana Krause, společenský magazín KRAUS nebo reklamní kampaň značky minerálních vod Mattoni, ve které Jan Kraus účinkoval.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Abstract
The bachelor´s thesis „Jan Kraus as a Brand“ discusses the issues of perceiving celebrities as brands and its use in marketing communication. First it will be discussed on the theoretical level and later applied to the example of Czech TV presenter and actor Jan Kraus. The introductory part of the paper formulates the definition of a celebrity and its role in today´s society. It describes and basically synthesizes the theoretical fields that are connected with creating celebrities as marketing brands and their use in marketing communication. The findings from the introductory part are used to analyze a specific example from the Czech territory.
On the example of Jan Kraus the paper concerns in the marketing fields of personal branding and celebrity endorsement when building a personal marketing brand. Analytically it describes his advertising activities as a product placement in the TV show “Show Jana Krause”, the lifestyle magazine KRAUS and the advertising campaign for the mineral water brand Mattoni.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK