Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Náhled na facebookové stránky zpravodajských serverů v určitém období prostřednictvím nástroje Analytics PRO
Název práce v češtině: Náhled na facebookové stránky zpravodajských serverů v určitém období prostřednictvím nástroje Analytics PRO
Název v anglickém jazyce: Monitoring of the news´ facebook pages via analytics pro during certain period
Klíčová slova: Nová média, online žurnalistika, zpravodajské servery, sociální sítě, Facebook, Socialbakers, Analytics PRO, výzkum
Klíčová slova anglicky: New media, online journalism, news severs, social network, Facebook, Socialbakers, Analytics PRO, research
Akademický rok vypsání: 2012/2013
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: Ing. Miloš Čermák
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.06.2012
Datum zadání: 18.10.2012
Datum a čas obhajoby: 22.01.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 22.01.2015
Oponenti: Mgr. Pavel Kasík
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Tato práce ukazuje, jak moc důležité je pokrýt všechny možné mediální prostředky, jaké svět poskytuje, budovat vztah s lidmi, kteří následují nějaký produkt, znát svou cílovou skupinu a věnovat jí, co je v našich silách. Jsou české internetové noviny připraveny vydat se touto cestou, nebo nadále opomíjejí všechny možnosti? Pojem nová média se stále vyvíjí s tím, jak vznikají nové technologické objevy. Svět se mění neuvěřitelnou rychlostí, musíme se tedy soustředit na přicházející změny a přizpůsobit se jim, ne s nimi bojovat. Jelikož se vždy objeví ti, kdo odmítají inovace, můžeme pozorovat, jak se jejich práce liší oproti těm, kteří následují moderní trendy. S pomocí společnosti Socialbakers a jejich nástroje Analytics PRO prozkoumáme konkrétní české zpravodajské weby a zjistíme, jak si vedou na poli sociálních sítí, konkrétně na Facebooku. Nejpopulárnější příspěvky vybraných serverů přiblíží obecnou orientaci jejich facebookové stránky a další metriky odhalí to, co by správci mohli nebo měli zlepšit.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This work should show the importance of being able to utilize all the meanings of media that our world presents, keeping in touch with people subscribed to certain product, knowing its target audience and being able to give it as much as we possibly can. Are Czech online media capable of this path or are they just forgetting and missing the options? The term new media is still shifting and evolving as we witness new technology revelations. While the world is changing unbelievably fast we need to focus on those transformations and adapt to them, not fight them. But since there are always some who keep resisting innovations, we can see how their work differs from those who follow new manners. With help of Socialbakers and their Analytics PRO tool we will examine certain Czech news websites and see how they cope with social media, Facebook specifically. Their most popular posts will demonstrate the overall orientation of particular page and other metrics will reveal what can be or should be improved.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK