Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv smartphonů a tabletů na vývoj současných médií
Název práce v češtině: Vliv smartphonů a tabletů na vývoj současných médií
Název v anglickém jazyce: Impact of smartphones and tablets on today´s media development
Klíčová slova: Smartphone, tablet, mobilní aplikace, elektronická média, konzumace obsahu, placený obsah, paywall, monetizace
Klíčová slova anglicky: Smartphone, tablet, mobile applications, electronic media, content consumption, content payment, paywall, content capitalization
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Bc. Jan Jirků, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.06.2012
Datum zadání: 26.06.2012
Datum a čas obhajoby: 24.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:14.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2015
Oponenti: doc. Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Práce zkoumá a analyzuje vliv uvedení mobilních komunikátorů na vývoj současných médií z pohledu vydavatelů a konzumentů médií. Cílem práce je zmapovat vývoj médií díky možnostem, které přinesly revoluční mobilní zařízení a jejich vliv na vydavatelské domy a tradiční média. Práce se zaobírá otázkou budoucnosti tištěných médií a jejich koexistence s elektronickými verzemi tradičních titulů, možnostmi a ochotou platby uživatelů za elektronický obsah a právními otázkami spojenými se světem elektronických médií.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This study explores and analyses influence of mobile communicators launch on today’s media development both from publisher's and media consumer's view. Main goal of this work is to map media evolution thanks possibilities, brought by revolutionary devices and their impact on publishing houses and traditional media. Study looks forward to the future of printed media and its co-existing together with digital versions of traditional titles and consumer willingness to pay for digital content and specifics of copyright in the digital media world. Thesis try to discover individual target groups of each media including their typical behavior and arguing over the diversion from traditional media towards digital media.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK