Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Název práce v češtině: Komunikační strategie Pure Jatomi Fitness Platinum pro rok 2014
Název v anglickém jazyce: Communication strategy Pure Platinum Fitness Jatomi 2014
Klíčová slova: marketingová strategie, komunikační strategie, marketingový mix, marketingové cíle, komunikační mix, health and fitness klub
Klíčová slova anglicky: marketing strategy, communication strategy, marketing mix, marketing objectives, communication mix, health and fitness club
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.06.2012
Datum zadání: 20.06.2012
Datum a čas obhajoby: 20.09.2013 15:50
Místo konání obhajoby: FTVS
Datum odevzdání elektronické podoby:29.06.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:27.06.2013
Datum proběhlé obhajoby: 20.09.2013
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační strategii pro Pure Jatomi Fitness Platinum na rok 2014, která bude zaměřená na získávání nových zákazníků a na komunikaci se současnými členy. Tato strategie bude vycházet z analýzy aplikované komunikační strategie pro tento klub na rok 2012. Práce analyzuje současnou komunikační strategii, na jejímž základě se snaží nalézt slabé stránky klubu a navrhnout nové způsoby získávání nových zákazníků a postupy pro udržování zákazníků stávajících.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of this thesis is to design a communication strategy for Pure Jatomi Fitness Platinum for 2014, which will be focused on acquiring new customers and on communication with current members. This strategy will be based on the analysis of applied communication strategy for the club in 2012. The thesis analyzes the current communication strategy, on its basis trying to find weaknesses in the club and suggest new ways of acquiring new customers and procedures for carrying on current customers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK