Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace podniku
Název práce v češtině: Marketingová komunikace podniku
Název v anglickém jazyce: Marketing Communications of the Company
Klíčová slova: komunikace, komunikační mix, komunikační proces, marketingová komunikace, podniková kultura
Klíčová slova anglicky: communication, communication mix, communication process, marketing communications, corporate culture
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociologie (21-KSOC)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 21.05.2012
Datum zadání: 22.05.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 13.08.2013
Datum a čas obhajoby: 09.09.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:13.08.2013
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2013
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Ing. Martina Sieber, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Předmětem této práce je marketingová komunikace podniku. Je jednou ze složek marketingového mixu, jejímž úkolem je prostřednictvím různých forem komunikace s okolím dostat do povědomí, nabízet a prodávat produkty firmy. V úvodní části bakalářské práce se zabývám komunikací jako sociálním jevem. Následně věnuji pozornost marketingové komunikaci, kterou považuji za specifickou formu sociální komunikace. Soustředím se zejména na roli podnikové komunikace (budování podnikové identity a interní komunikaci) ve vztahu k marketingové komunikaci a jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Seznam odborné literatury
DEVITO, Joseph A. Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada, 2008, 508 s. ISBN 978-80-247-2018-0.
EGAN, John. Marketing communications. London: Cengage Learning, 2007, 486 p. ISBN 978-1-84480-121-3.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
REICHEL, Jiří. Kapitoly systematické sociologie. Vyd. 2., přeprac. a dopl. Praha: Grada, 2008, 239 s. ISBN 978-80-247-2594-9.
SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK