Marketingová komunikace podniku
Název práce v češtině: | Marketingová komunikace podniku |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Marketing Communications of the Company |
Klíčová slova: | komunikace, komunikační mix, komunikační proces, marketingová komunikace, podniková kultura |
Klíčová slova anglicky: | communication, communication mix, communication process, marketing communications, corporate culture |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra sociologie (21-KSOC) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Josef Vlček, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 21.05.2012 |
Datum zadání: | 22.05.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 13.08.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 09.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.08.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Ing. Martina Sieber, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Předmětem této práce je marketingová komunikace podniku. Je jednou ze složek marketingového mixu, jejímž úkolem je prostřednictvím různých forem komunikace s okolím dostat do povědomí, nabízet a prodávat produkty firmy. V úvodní části bakalářské práce se zabývám komunikací jako sociálním jevem. Následně věnuji pozornost marketingové komunikaci, kterou považuji za specifickou formu sociální komunikace. Soustředím se zejména na roli podnikové komunikace (budování podnikové identity a interní komunikaci) ve vztahu k marketingové komunikaci a jednotlivé nástroje marketingového mixu. |
Seznam odborné literatury |
DEVITO, Joseph A. Základy mezilidské komunikace. Praha: Grada, 2008, 508 s. ISBN 978-80-247-2018-0. EGAN, John. Marketing communications. London: Cengage Learning, 2007, 486 p. ISBN 978-1-84480-121-3. FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0. KOTLER, Philip, Veronica WONG, John SAUNDERS a Gary ARMSTRONG. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. PELSMACKER, Patrick de, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1. PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8. REICHEL, Jiří. Kapitoly systematické sociologie. Vyd. 2., přeprac. a dopl. Praha: Grada, 2008, 239 s. ISBN 978-80-247-2594-9. SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7. |