Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Krizová komunikace firmy skrze sociální média
Název práce v češtině: Krizová komunikace firmy skrze sociální média
Název v anglickém jazyce: Crisis communication of the organization throught social media
Klíčová slova: krize, krizová komunikace, sociální média, PR
Klíčová slova anglicky: crisis, crisis communication, social media, PR
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM)
Vedoucí / školitel: Ing. Petr Očko, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 11.05.2012
Datum zadání: 11.05.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 18.04.2013
Datum a čas obhajoby: 28.05.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2013
Datum proběhlé obhajoby: 28.05.2013
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Adam Zbiejczuk
 
 
 
Zásady pro vypracování
Záměrem diplomové práce bude zabývat se popisem a analýzou krizové komunikace firmy obecně – proces řešení krize a krizový plán. Sociální média budou zkoumána jako komunikační nástroj pro firmy v období krize. Jedním z cílů bude zkoumání rozdílů krizové komunikace v prostředí off-line versus on-line. V práci bude zahrnuta analýza krizové komunikace v rámci konkrétních případových studií zahraničních a českých firem.
Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
KATHLEEN FEARN-BANKS. Crisis Communication: A Case Book Approach. Fourth Edition. London: Routledge, 2011. ISBN 13: 978-0-415-88058-9 (hbk).
BERNOFF, Josh a Charlene LI. Groundswell: Winning in a world transformed by social technologies. Boston: Harvard Business Review Press, 2011. ISBN 1422161986 9781422161982.
OJEDA-ZAPATA, Julio. Twitter means business: how microblogging can help or hurt your company. Cupertino, CA: Happy About, 2008. ISBN 978-160-0051-180.
SOLIS, Brian a Deirdre BREAKENRIDGE. Putting the public back in public relations: how social media is reinventing the aging business of PR. Upper Saddle River, N.J.: FT Press, c2009, 314 s. ISBN 978-013-7150-694.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK