Krizová komunikace firmy skrze sociální média
Název práce v češtině: | Krizová komunikace firmy skrze sociální média |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Crisis communication of the organization throught social media |
Klíčová slova: | krize, krizová komunikace, sociální média, PR |
Klíčová slova anglicky: | crisis, crisis communication, social media, PR |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Petr Očko, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.05.2012 |
Datum zadání: | 11.05.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 18.04.2013 |
Datum a čas obhajoby: | 28.05.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 28.05.2013 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná pracovníkem v zastoupení a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Adam Zbiejczuk |
Zásady pro vypracování |
Záměrem diplomové práce bude zabývat se popisem a analýzou krizové komunikace firmy obecně – proces řešení krize a krizový plán. Sociální média budou zkoumána jako komunikační nástroj pro firmy v období krize. Jedním z cílů bude zkoumání rozdílů krizové komunikace v prostředí off-line versus on-line. V práci bude zahrnuta analýza krizové komunikace v rámci konkrétních případových studií zahraničních a českých firem. Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
KATHLEEN FEARN-BANKS. Crisis Communication: A Case Book Approach. Fourth Edition. London: Routledge, 2011. ISBN 13: 978-0-415-88058-9 (hbk). BERNOFF, Josh a Charlene LI. Groundswell: Winning in a world transformed by social technologies. Boston: Harvard Business Review Press, 2011. ISBN 1422161986 9781422161982. OJEDA-ZAPATA, Julio. Twitter means business: how microblogging can help or hurt your company. Cupertino, CA: Happy About, 2008. ISBN 978-160-0051-180. SOLIS, Brian a Deirdre BREAKENRIDGE. Putting the public back in public relations: how social media is reinventing the aging business of PR. Upper Saddle River, N.J.: FT Press, c2009, 314 s. ISBN 978-013-7150-694. |