Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hra na zobcovou flétnu a její propojení s ostatními činnostmi dětí předškolního věku
Název práce v češtině: Hra na zobcovou flétnu a její propojení s ostatními činnostmi dětí předškolního věku
Název v anglickém jazyce: Playing the recorder and it´s interconnection with other activities in preschool children
Klíčová slova: Hra na zobcovou flétnu, učebnice hry na zobcovou flétnu, činnosti propojené s hrou na zobcovou flétnu.
Klíčová slova anglicky: Playing the recorder, textbook of playing the recorder, activities interconnected with playing the recorder.
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.05.2012
Datum zadání: 03.05.2012
Datum a čas obhajoby: 22.05.2014 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:01.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 22.05.2014
Oponenti: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se bude zabývat zkoumáním jednotlivých škol hry na sopránovou zobcovou flétnu, které jsou v současné době dostupné k výuce hry na zobcovou flétnu. V prvních kapitolách se zaměříme na charakteristiku dítěte z pohledu tělesného a duševního. Dále se zaměříme na schopnosti dětí z pohledu vnímání hudby a jejich hudebnosti. Stěžejní část se bude věnovat charakteristikám jednotlivých učebnic a jejich porovnávání. Na základě výsledků navrhneme metodický postup hry na sopránovou zobcovou flétnu pro děti předškolního věku, která bude propojena s činnostmi výtvarnými a pohybovými, Tato metodika bude prakticky ověřena s dětmi předškolního věku.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis will be dealing with examination of individual schools which are nowdays open to teach playing the recorder. In the first few chapters we are going to focus on characteristics of child in the matters of physical and mental. Futher we shall look into abilites of children considering their perception of music and their musicality. The main part will be delicated to characterizing individual textbooks and comparing them. Based on the results we will propose a method of progression in playing the soprano recorder for children of preschool age, which is about to be connected with other activities of artistic and physical nature. This methodology will be then practiacally tested with children of preschool age.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK