Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingový výzkum osobnosti sportovní značky Nike
Název práce v češtině: Marketingový výzkum osobnosti sportovní značky Nike
Název v anglickém jazyce: The marketing research of personality of sports brand Nike
Klíčová slova: sportovní značka, osobnost, marketingový výzkum
Klíčová slova anglicky: sports brand, personality, marketing research
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 26.03.2012
Datum zadání: 12.06.2012
Datum a čas obhajoby: 09.05.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:16.04.2013
Datum odevzdání tištěné podoby:16.04.2013
Datum proběhlé obhajoby: 09.05.2013
Oponenti: doc. RNDr. Bohumír Štědroň, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem bakalářské práce je na základě marketingového výzkumu zjistit, jaká je osobnost sportovní značky Nike. Poté na základě výsledků provedeného výzkumu navrhnout případná řešení, která by vedla ke kvalitnějšímu strategickému řízení značky Nike na území České republiky. Studie bude zaměřena na silné a slabé stránky uvedené značky a jejich důležitost pro zákazníka.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this bachelor thesis is to find out on base of marketing research what is the personality of sports brand Nike like. Then base on results of research to propose possible solutions, which could have influence for better quality of strategic management of brand Nike. The research will be directed at strength and weaknesses of the brand and how important these aspects are for customers.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK