Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově
Název práce v češtině: Využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově
Název v anglickém jazyce: Usage of therapeutic music accesses in education
Klíčová slova: Výchova, aktivizace, volnočasové aktivity, motivace, výchovný cíl, muzikoterapie, postoje
Klíčová slova anglicky: education, activisation, free-time activities, motivation, education target, music therapy, attitudes
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství (41-UPRPS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jiřina Novotná
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.03.2012
Datum zadání: 15.03.2012
Datum a čas obhajoby: 04.06.2013 13:10
Místo konání obhajoby: ÚPRPŠ, Hloubětínská 26, Praha 9
Datum odevzdání elektronické podoby:30.04.2013
Datum proběhlé obhajoby: 04.06.2013
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Mgr. Markéta Řeřichová
 
 
 
Zásady pro vypracování
Vytovření popisu prvků mutikoterapie vhodných pro využití ve výchovném působení a jejich vyhodnocení
Seznam odborné literatury
Kantor J. Lipský M. Weber J. a kol. Základy muzikoterapie Praha Grada Publishing 2009
Krček J. Antroposofická muzikoterapie 2010
Machová J. Biologie člověka pro speciální pedagogy Praha SPN 1993
Mátejová Z, Masura S. Muzikoterapia v špeciálnej a liečebnoj pedagogike Bratislav a SPN 1992
Pokorná P. Úvod do muzikoterapie Praha SPN 1982
Sedlák F. Základy hudební psychologie Praha SPN 1990
Zeleiová J. Muzikoterapie. Východiska, koncepty, principy a praxe. Praha Portál 2007
Předběžná náplň práce
Možnosti využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově - materiálová studie
Výběr vhodných prvků mzikoterapie na základě a)specifik dětského věku b) na základě identifikovaných potřeb c) na základě realizovatelnosti v podmínkách organizovaných výchovných činností, jejich popis a hodnocení - empirická studie
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Possibilities of using music therapy approaches in education
Elements of music therapy in terms of a) specifics of childhood b) based on identified needs c) organized educationol activities, their description and evaluation
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK