Využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově
Název práce v češtině: | Využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Usage of therapeutic music accesses in education |
Klíčová slova: | Výchova, aktivizace, volnočasové aktivity, motivace, výchovný cíl, muzikoterapie, postoje |
Klíčová slova anglicky: | education, activisation, free-time activities, motivation, education target, music therapy, attitudes |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství (41-UPRPS) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Jiřina Novotná |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 15.03.2012 |
Datum zadání: | 15.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 04.06.2013 13:10 |
Místo konání obhajoby: | ÚPRPŠ, Hloubětínská 26, Praha 9 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.04.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.06.2013 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Mgr. Markéta Řeřichová |
Zásady pro vypracování |
Vytovření popisu prvků mutikoterapie vhodných pro využití ve výchovném působení a jejich vyhodnocení |
Seznam odborné literatury |
Kantor J. Lipský M. Weber J. a kol. Základy muzikoterapie Praha Grada Publishing 2009
Krček J. Antroposofická muzikoterapie 2010 Machová J. Biologie člověka pro speciální pedagogy Praha SPN 1993 Mátejová Z, Masura S. Muzikoterapia v špeciálnej a liečebnoj pedagogike Bratislav a SPN 1992 Pokorná P. Úvod do muzikoterapie Praha SPN 1982 Sedlák F. Základy hudební psychologie Praha SPN 1990 Zeleiová J. Muzikoterapie. Východiska, koncepty, principy a praxe. Praha Portál 2007 |
Předběžná náplň práce |
Možnosti využití muzikoterapeutických přístupů ve výchově - materiálová studie
Výběr vhodných prvků mzikoterapie na základě a)specifik dětského věku b) na základě identifikovaných potřeb c) na základě realizovatelnosti v podmínkách organizovaných výchovných činností, jejich popis a hodnocení - empirická studie |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Possibilities of using music therapy approaches in education
Elements of music therapy in terms of a) specifics of childhood b) based on identified needs c) organized educationol activities, their description and evaluation |