Strategie předškolních dětí v kompozici skládanek typu "pozitiv - negativ"
| Název práce v češtině: | Strategie předškolních dětí v kompozici skládanek typu "pozitiv - negativ" |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Pre-school children´s Strategies used during the Composition of puzzels "pozitive-negative " |
| Klíčová slova: | předškolní dítě, skládanka, obtíže při kompozici, strategie skládání, kompozice - celek a jeho části. |
| Klíčová slova anglicky: | pre-school children, jigsaw puzzles, difficulties in composition, strategies, composition – unit and its parts. |
| Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra matematiky a didaktiky matematiky (41-KMDM) |
| Vedoucí / školitel: | PhDr. Michaela Kaslová |
| Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem |
| Datum přihlášení: | 13.03.2012 |
| Datum zadání: | 14.12.2012 |
| Datum a čas obhajoby: | 19.05.2015 09:00 |
| Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R128, 128, divadlo, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 09.04.2015 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 19.05.2015 |
| Oponenti: | PhDr. Filip Roubíček, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
| Práce naváže na dosavadní zdroje o skládankách a zaměří se na specifické skládanky typu "positiv-negativ".
Autorka sestaví sérii skládanek daného typu s tím, že každou skládanku bude charakterizovat a zdůvodní, v čem je u každé následující skládanky vyšší náročnost. Autorka v paktické části bude sledovat jednak výkony jednotlivů, jednak úspěšnost /obtíže u každé skládanky. Z analýzy získaných dat připraví závěry či doporučení pro praxi. |
| Seznam odborné literatury |
| Kaslová, M. Předmatematické činosti, Praha:RAABE 2010
Kaslová, M. Celek a jeho části. Text pro další vzdělávání PP pro CCP Pradubice, 2014. Vágnerová, M. Vývojová psychologie. Praha: KArolinum, 2000. Atkinsonová a kol. Psychologie. Portál:Praha, 2003. Jančařík, A. Hry v matematice. Praha : UK Pedf, 2007. materialály pro mateřské školy - skládanky Dp a Bc práce s daným zaměřením jako internetový zdroj (např. Smiždárová Tangramy -DP) dále dle iniciativy studentky včetně nejméně jednoho zahraničního zdroje |
| Předběžná náplň práce |
| 1) úvod
2) teoretická část 3) praktická část 4) analýza a doporučení, návrhy 5) závěr 6) přílohy |
| Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
| 1) introduction
2) theoretical part 3) experimental part 4) analysis and recomendation, proposal 5) conclusion 6) apendix |
- zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem