Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Virtuální tělesnost: vizuální analýza genderových aspektů postav online RPG hry World of Warcraft
Název práce v češtině: Virtuální tělesnost: vizuální analýza genderových aspektů postav online RPG hry World of Warcraft
Název v anglickém jazyce: Virtual Corporality: Visual Analysis of Gender Aspects of The Characters in the Online Role-Playing Game of World of Warcraft
Klíčová slova: vizuální analýza, tělesnost, gender, World of Warcraft
Klíčová slova anglicky: visual analysis, embodiment, gender, World of Warcraft
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Antropologická studia (24-KOA)
Vedoucí / školitel: Mgr. Petr Gibas, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.03.2012
Datum zadání: 13.03.2012
Datum odevzdání elektronické podoby:02.01.2014
Datum proběhlé obhajoby: 06.02.2014
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Mgr. et Mgr. Karolína Pauknerová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
G. Rose, Visual methodologies: an introduction to the interpretation of visual materials (London, Sage, 2002)
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce analyzuje způsoby utváření ženskosti postav populární multiplayerové fantasy RPG hry World of Warcraft. Postavy hry a možné úpravy jejich vzhledu budou podrobeny vizuální analýze (podle Rose 2002). Práce nabídne porozumění vztahu mezi konstrukcí postav (jejich virtuální tělesností složenou z určitých elementů majících určité charakteristiky) a utvářením jejich ženskosti/přitažlivosti prostřednictvím propojení fyzických (vizuálních) elementů a jejich významu. Součástí práce bude i porovnání konstrukce mužských a ženských postav, které podpoří samotnou analýzu konstrukce ženskosti.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK