Práce popisuje společenskou odpovědnost Dopravního podniku hl.m. Prahy v určeném časovém období. V úvodu je koncept CSR zasazen do širšího rámce. Na základě různých přístupů je vymezen samotný termín CSR v souvislosti se současnou diskusí o stanovení jednotné definice. Dále práce mapuje společenskou odpovědnost v oblasti poskytování hromadné dopravy. Jednotlivé kampaně společnosti jsou konfrontovány s teoretickými přístupy s cílem zhodnotit celkové společensky odpovědné vyznění podniku. V závěru se práce věnuje firemní komunikaci a kultuře.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of this project is to describe social responsibility of Prague Public Transport Company within the specified period. The concept of CSR is set in a broader context in the introduction. The term CSR is defined according to the different approaches in relation to current debates about a single definition. Further, the project presents social responsibility in the field of public transport. Each company´s campaign is compared with theoretical approaches in order to assess the overall tone of socially responsible business. At the end the project pays attention to corporate communication and culture.