Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
CSR aktivity Dopravního podniku hlavního města Prahy v letech 2008-2011
Název práce v češtině: CSR aktivity Dopravního podniku hlavního města Prahy v letech 2008-2011
Název v anglickém jazyce: CSR activities of the Prague Public Transport Company in 2008-2011
Klíčová slova: Společenská odpovědnost firem, Dopravní podnik hl. m. Prahy, CSR aktivity firmy, firemní komunikace a kultura, doprava a kultura
Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility, Prague Public Transport Company, CSR activities, corporate communication and culture, transport and culture
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Jan Halada, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.05.2013
Datum zadání: 22.05.2013
Datum a čas obhajoby: 18.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:24.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 18.06.2013
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Práce popisuje společenskou odpovědnost Dopravního podniku hl.m. Prahy v určeném časovém období. V úvodu je koncept CSR zasazen do širšího rámce. Na základě různých přístupů je vymezen samotný termín CSR v souvislosti se současnou diskusí o stanovení jednotné definice. Dále práce mapuje společenskou odpovědnost v oblasti poskytování hromadné dopravy. Jednotlivé kampaně společnosti jsou konfrontovány s teoretickými přístupy s cílem zhodnotit celkové společensky odpovědné vyznění podniku. V závěru se práce věnuje firemní komunikaci a kultuře.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of this project is to describe social responsibility of Prague Public Transport Company within the specified period. The concept of CSR is set in a broader context in the introduction. The term CSR is defined according to the different approaches in relation to current debates about a single definition. Further, the project presents social responsibility in the field of public transport. Each company´s campaign is compared with theoretical approaches in order to assess the overall tone of socially responsible business. At the end the project pays attention to corporate communication and culture.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK