Bakalářská práce se zabývá školní zralostí, stadiem psychologického vývoje v předškolním a ranně školním věku. Teoretická část předkládá pohled na dítě v tomto věku z různých úhlů pohledu, jeho vývoj kognitivní, socializační a další. Dále se budu zabývat školní zralostí a školní připraveností, kognitivním, somatickým i emocionálním stupněm vývoje dítěte při nástupu školní docházky. Část praktická analyzuje dotazníkové šetření, realizované v den zápisu do prvních ročníků v ZŠ Kladno, C. Boudy 1188.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This thesis deals with school maturity stage of psychological development in the preschool and early school age. The theoretical part deals with the child at this age, from different angles, his cognitive development, socialization and more. Furthermore, I will deal with school maturity and readiness, cognitive, somatic and emotional level of development of the child at the onset of schooling. The practical part analyzes the survey, carried out on the day of entry into the first year of primary school in Kladno, C. Bouda 1188.