Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Volná a řízená kresba u dětí s Aspergerovým syndromem
Název práce v češtině: Volná a řízená kresba u dětí s Aspergerovým syndromem
Název v anglickém jazyce: Freehand and guided drawing of children with Asperger Syndrome
Klíčová slova: Aspergerův syndrom, děti s AS, volná kresba, řízená kresba,
Klíčová slova anglicky: Asperger syndrome, children with AS, freehand drawing, guided drawing
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: PhDr. Hana Sotáková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.03.2012
Datum zadání: 09.03.2012
Datum a čas obhajoby: 22.05.2014 15:15
Místo konání obhajoby: M303
Datum odevzdání elektronické podoby:10.04.2014
Datum proběhlé obhajoby: 22.05.2014
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Jedná se o empirickou práci založenou na kvalitativní analýze kreseb dětí s Aspergerovým syndromem

1. Úvod (Záměr, metody, cíl práce)
2. Teoretická část
- Poruchy autistického spektra
- Aspergerův syndrom
- Kresba a její vývoj u dětí
3. Empirická část (analýza volných a řízených kreseb několika dětí s AS)
4. Závěr (propojení nabytých znalostí z teoretické části a jejich propojení s částí empirickou)
Seznam odborné literatury
Attwood, T. (2005). Aspergerův syndrom. Praha: Portál.
Boyd, B. (2011). Výchova dítěte s Aspergerovým syndromem. Praha: Portál.
Thorová, K. (2006). Poruchy autistického spektra. Praha: Portál.
Davido, R. (2001). Kresba jako nástroj poznání dítěte. Dětská kresba z pohledu psychologie. Praha: Portál.
Kucharská, A., Májová, Z. (2005) Dětská kresba v psychologickém výzkumu. Praha: Univerzita Karlova.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK