Volná a řízená kresba u dětí s Aspergerovým syndromem
Název práce v češtině: | Volná a řízená kresba u dětí s Aspergerovým syndromem |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Freehand and guided drawing of children with Asperger Syndrome |
Klíčová slova: | Aspergerův syndrom, děti s AS, volná kresba, řízená kresba, |
Klíčová slova anglicky: | Asperger syndrome, children with AS, freehand drawing, guided drawing |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Hana Sotáková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 09.03.2012 |
Datum zadání: | 09.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 22.05.2014 15:15 |
Místo konání obhajoby: | M303 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.04.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.05.2014 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | doc. PhDr. PaedDr. Anna Kucharská, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Jedná se o empirickou práci založenou na kvalitativní analýze kreseb dětí s Aspergerovým syndromem
1. Úvod (Záměr, metody, cíl práce) 2. Teoretická část - Poruchy autistického spektra - Aspergerův syndrom - Kresba a její vývoj u dětí 3. Empirická část (analýza volných a řízených kreseb několika dětí s AS) 4. Závěr (propojení nabytých znalostí z teoretické části a jejich propojení s částí empirickou) |
Seznam odborné literatury |
Attwood, T. (2005). Aspergerův syndrom. Praha: Portál.
Boyd, B. (2011). Výchova dítěte s Aspergerovým syndromem. Praha: Portál. Thorová, K. (2006). Poruchy autistického spektra. Praha: Portál. Davido, R. (2001). Kresba jako nástroj poznání dítěte. Dětská kresba z pohledu psychologie. Praha: Portál. Kucharská, A., Májová, Z. (2005) Dětská kresba v psychologickém výzkumu. Praha: Univerzita Karlova. |