Výuka čtení u žáků s vývojovými poruchami učení na málotřídní škole
Název práce v češtině: | Výuka čtení u žáků s vývojovými poruchami učení na málotřídní škole |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Reading lessons for children with learning disabilites at small school |
Klíčová slova: | Specifické poruchy učení, málotřídní škola, analyticko- syntetická metoda, reedukace, Individuální vzdělávací program, metody a formy práce při nápravě SPU |
Klíčová slova anglicky: | Specifics learning, small class school, analytic-synthetic method, Disabilites, individual educational program, methods and forms of redress at SPU |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
Vedoucí / školitel: | prof. PaedDr. Radka Wildová, CSc., mimořádný profesor Univerzity Karlovy |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 29.02.2012 |
Datum zadání: | 07.03.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 22.05.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.03.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 22.05.2012 |
Předmět: | výsledek diplomové práce (OSZD001) |
Oponenti: | PhDr. Zdeněk Křivánek, CSc. |
Seznam odborné literatury |
KŘIVÁNEK, Z. WILDOVÁ, R. Didaktika prvopočátečního čtení a psaní. Praha : Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze, 1998
LIPNICKÁ, M. Rozvoj grafomotoriky a podpora psaní. Praha: Portál, 2007. KLÉGROVÁ, J. Máme doma prvňáčka. Praha: Mladá fronta, 2003. |