Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Koncept udržitelnosti jako nová mediální poloha marketingových aktivit nadnárodních společností v České republice
Název práce v češtině: Koncept udržitelnosti jako nová mediální poloha marketingových aktivit nadnárodních společností v České republice
Název v anglickém jazyce: Sustainability as a new way of media presentation of multinational companies in the Czech republic
Klíčová slova: Udržitelný rozvoj, CSR, kvalitativní analýza, metoda ukotvené teorie, Česká republika, marketing, public relations.
Klíčová slova anglicky: Sustainable development, CSR, qualitative analysis, grounded theory, Czech Republic, marketing, public relations.
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Pavel Dolanský
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 15.02.2012
Datum zadání: 15.02.2012
Datum a čas obhajoby: 22.06.2015 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:13.05.2015
Datum proběhlé obhajoby: 22.06.2015
Oponenti: Mgr. Ing. David Klimeš, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK