Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikační proces mezi zaměstnanci v přímé péči v domově sociální péče v návaznosti na standardy kvality sociálních služeb: analýza stavu a zavedení změn ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců
Název práce v češtině: Komunikační proces mezi zaměstnanci v přímé péči v domově sociální péče v návaznosti na standardy kvality sociálních služeb: analýza stavu a zavedení změn ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců
Název v anglickém jazyce: Communication process among caring staff in a nursing home contextualized with standards for quality in social services: analysis and implementing changes in the structure of multidisciplinary staff meeting.
Klíčová slova: komunikační proces v sociálních službách, mezilidská komunikace, komunikace v organizaci, vedení porad, standardy kvality sociálních služeb, multidisciplinární tým, diagnostika organizace
Klíčová slova anglicky: communication process in social services, human communication, intracompany communication, conducting meetings, Standards for Quality in Social Services, multidisciplinary team, organizational diagnostics
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Řízení a supervize (24-KRS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Blanka Tollarová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 30.01.2012
Datum zadání: 14.09.2012
Datum potvrzení stud. oddělením: 14.09.2012
Datum odevzdání elektronické podoby:14.09.2012
Datum proběhlé obhajoby: 24.10.2012
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMR11POBQ)
Oponenti: Mgr. Petr Vrzáček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Teoretická část diplomové práce má pomoci čtenáři zorientovat se v tématu a teorii komunikačního procesu v organizaci obecně. Dále ve standardech sociální péče souvisejících s komunikačním procesem mezi zaměstnanci a nakonec popsat prakticky probíhající komunikační procesy v Domově sociální péče. Praktická část bude obsahovat popis procesu řízené změny ve struktuře multidisciplinární porady zaměstnanců. Bude využívat odborného zázemí části teoretické, reflexi mé osobní zkušenosti a výsledky výzkumu, který proběhne v zařízení. Cílem je vytvoření nové, optimalizované, struktury multidisciplinární porady zaměstnanců a zavedení této změny do praxe.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK