Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Žena a móda a ideologie: pronikání diskurzu komunistické moci skrze módní časopis
Název práce v češtině: Žena a móda a ideologie: pronikání diskurzu komunistické moci skrze módní časopis
Název v anglickém jazyce: Zena a moda and ideology: The penetration of communistic power discourse through fashion magizines
Klíčová slova: Diskurz, kritická diskurzivní analýza, ideologie, ideologické symboly, ideologické prvky, socialismus, komunismus, média, tištěná média, žena, práce, móda
Klíčová slova anglicky: Discourse, critical discourse analysis, ideology, ideological symbols, ideological elements, socialism, communism, media, print media, woman, work, fashion
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program Historická sociologie (24-HS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Martin Vávra, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.12.2011
Datum zadání: 05.01.2012
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 16.06.2014
Předmět: Obhajoba diplomové práce (YMH201)
Oponenti: PhDr. Olga Šmídová, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je popsat a odhalit, jak byla ideologie v socialistickém Československu přítomna v médiích a jakým způsobem působila na každodennost lidí. Jako metoda práce je zvolena diskurzivní analýza, konkrétně určitých mediálních obsahů.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK