Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití metod a technik dramatické výchovy jako prevence rizikového chování ve třídě
Název práce v češtině: Využití metod a technik dramatické výchovy jako prevence rizikového chování ve třídě
Název v anglickém jazyce: Use of D.I.E. Methods as the Prevention of Risky Behaviour in the Classroom
Klíčová slova: Dramatická výchova, metody a techniky, rizikové chování, šikana, prevence, školní třída, 1. st. ZŠ
Klíčová slova anglicky: Drama in Education, methods and strategies, risky behaviour, bullying, prevention, classroom, primary school
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: Mgr. Radmila Svobodová
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 14.12.2011
Datum zadání: 14.12.2011
Datum a čas obhajoby: 21.05.2014 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:13.03.2014
Datum proběhlé obhajoby: 21.05.2014
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: doc. Mgr. Radek Marušák
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se věnuje prevenci nejčastějšího rizikového chování na základních školách, kterým je šikana, a to pomocí metod a technik dramatické výchovy. V teoretické části seznamuje čtenáře s důležitými informacemi o šikaně a podstatě dramatické výchovy, které jsou základem pro ucelené pochopení této problematiky. Teoretická část je zároveň podkladem pro vytvoření projektu prevence šikany s využitím metod a technik dramatické výchovy, který je obsažen a reflektován v praktické části diplomové práce. Součástí praktické části je také výsledek dotazníku, který se zaměřil na zjišťování názoru učitelů prvního stupně základní školy na prevenci šikany a na využití metod a technik dramatické výchovy v této problematice.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
My diploma thesis is about prevention of the most risky behaviour on primary school which is bullying. Prevention is presented through the methods and strategie sof drama education. In the theoretical section acquaints readers with important informations of bullying and substance of drama in education, which are the basis for a comprehensive understanding of this issue. The theoretical part is also the basis for creating bullying prevention project using the methods and strategies of drama education, presented and reflected in the practical part. The practical part is also the result of a questionnaire, which is focused on opinion surveys of teachers of primary schools to prevent bullying and the use of methods and techniques of drama in this issue.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK