Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová komunikace Domu umění města Brna v letech 2007-2011
Název práce v češtině: Marketingová komunikace Domu umění města Brna v letech 2007-2011
Název v anglickém jazyce: Marketing Communication of The Brno House of Arts in 2007-2011
Klíčová slova: marketing umění, art marketing, komunikační mix, umělecké galerie, Dům umění města Brna, vizuální identita
Klíčová slova anglicky: art marketing, communication mix, art galleries, The Brno House of Arts, visual identity
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Pavel Dolanský
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 31.10.2011
Datum zadání: 31.10.2011
Datum a čas obhajoby: 19.06.2012 00:00
Místo konání obhajoby: Smetanovo nábř. 6
Datum odevzdání elektronické podoby:18.05.2012
Datum proběhlé obhajoby: 19.06.2012
Oponenti: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
ABBOTT, Susan: Fine Art Publicity: The Complete Guide for Galleries and Artists. New York: Allworth Press, 2006.
COLBERT, Francois: Marketing Culture and the Arts. Montréal: HEC Montréal, 2007.
FOPP, Michael: Managing the Museum. London: Routledge, 1997. 252 s., eISBN: 9780203042953
HANNAGAN, Tim J.: Marketing pro neziskový sektor. Praha: Management Press. 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
HEATON, David: Museums Among Friends: The Wider Museum Community. London: H.M.S.O., 1992.
HILL, Elizabeth: Creative Arts Marketing. Oxford: Butterworth-Heinemann, 2003.
HORÁKOVÁ, I., STEJSKALOVÁ, D., ŠKAPOVÁ, H.: Strategie firemní komunikace. Praha: Management Press. 2008. 233 s.
JOHNOVÁ, Radka.; ČERNÁ, Jitka: Arts marketing: marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica. 2007. 243 s. ISBN 978-80-245-1276-1.
JOHNOVÁ, Radka: Marketing kulturního dědictví a umění: art marketing v praxi. Praha: Grada Publishing. 2008. 284 s. ISBN 978-80-247-2724-0.
KESNER, Ladislav: Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s.
KESNER, Ladislav: Muzeum umění v digitální době: Vnímání obrazů a prožitek umění v soudobé společnosti. Praha: Argo – Národní galerie, 2000. 259 s.
KOTLER, Neil; KOTLER Philip: Museum Strategy and Marketing : Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources. San Francisco : Jossey-Bass, 1998. 395 s.
MCLEAN, Fiona: Marketing the Museum. London : Routledge, 1997. 257 s.
SAMARA, Timothy: Design Elements: A Graphic Style Manual: Understanding the Rules and Knowing When to Break Them. Gloucester: Rockfort Publishers. 2007. ISBN-13 978-1-59253-261-2.
SANDELL, Richard; JANES, Robert R.: Museum Management and Marketing. London: Routledge, 2007
SLAVÍČEK, L., VRÁNOVÁ, J. (ed.): 100 let Domu umění města Brna. Brno: Dům umění města Brna. 2010
SVOBODA, Václav: Corporate identity. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. 67 s., ISBN 80-7318-106-1.
VYSEKALOVÁ, Jitka: Image a firemní identita. Praha: Grada, 2009. 190 s.
Předběžná náplň práce
Práce se zabývá komunikačními aktivitami brněnského Domu umění se zaměřením na roky 2007-2011. Snaží se především popsat, jak změnil komunikaci galerie nový vizuální styl, který byl navržen v roce 2007. Úkolem nové corporate identity měla být prezentace Domu umění jako moderní otevřené instituce orientované na současné umění, platformy pro setkání umělců s veřejností a součásti sítě prestižních evropských galerií. Cílem práce je ukázat, jak nová vizuální identita ovlivnila komunikační aktivity galerie, jak ji vnímá veřejnost a zda se tak daří galerii naplňovat jí vytyčenou vizi.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis aims to analyze the marketing communication of the Brno House of Arts from 2007 to 2011.
The core of the work is in the detailed description of the institution´s communication mix with focus on its visual identity created in 2007. The thesis strives to answer whether institution´s communication activities support its mission and vision positioning the gallery among prestigious European galleries.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK