Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Sociální predeterminace pro studium ve Francii
Název práce v češtině: Sociální predeterminace pro studium ve Francii
Název v anglickém jazyce: Social predeterminations for studying in France
Klíčová slova: historie francouzského vzdělávání, předurčení, nerovnost, diskvalifikace
Klíčová slova anglicky: history of french education, predetermination, inequality, disqualification
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra francouzského jazyka a literatury (41-KFJL)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jiří Jančík, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 04.10.2011
Datum zadání: 08.06.2012
Datum a čas obhajoby: 10.09.2013 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:28.06.2013
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2013
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Silva Machleidtová
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato práce, která se opírá o historická fakta, se snaží popsat, jak různé vlivy působí na rozhodnutí osoby pro studium. Tyto faktory mohou vyplývat z rodinné oblasti, okruhu přátel, společenského postavení a také z ekonomické a politické situace. Práce je rozdělena do dvou částí; první shrnuje zajímavou historii francouzského školského systému, zatímco druhá část rozvíjí teorie tří velkých myslitelů: Henriho Wallona, Pierra Bourdieu a Christopha Delaye. Každý z nich představuje jiné historické období, ve kterém nabízí vždy jinou perspektivu pohledu na situaci ve francouzských školách.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This study, which is based on historical facts describes how various factors influence a person’s decision concerning his/her studies; these factors may go from family, circle of friends, social status and even economic or political situation. This work is divided into two parts; the first one sums up the interesting history of the French education system, while the second part develops the theories of three great thinkers: Henri Wallon, Pierre Bourdieu and Christophe Delay, each of whom managed to become the representative of a different period by proposing his own attitude about the situation in french schools.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK