Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mediální reklama
Název práce v češtině: Mediální reklama
Název v anglickém jazyce: Mass advertising
Klíčová slova: Reklama, média, marketingová komunikace, jazyk reklamních sdělení, apel, analýza reklamy, působení reklamy na příjemce.
Klíčová slova anglicky: Advertising, media, marketing communication, language of advertisement, appeal, analysis of advertising, the effect of advertising on the recipient.
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav bohemistických studií (21-UBS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Markéta Bruna Gebhartová
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 27.04.2011
Datum zadání: 27.04.2011
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 10.09.2012 14:00
Datum odevzdání elektronické podoby:01.08.2012
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2012
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Ana Adamovičová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Vymezení pojmu reklama a média
Funkce reklamy a působení reklamy na člověka
Druhy reklamy
Jazyk reklamních sdělení
Použití podobných a odlišných reklamních jazykových instrumentů a působení reklamy na lidi různých mentalit.
Mezinárodní reklama
Porovnání české mediální reklamy s mediální reklamou cizí.
Seznam odborné literatury
1. Čmejrková, Světla. Reklama v češtině a čeština v reklamě, Leda, Praha 2000
2. McQuail, Denis. Úvod do teorie masové komunikace, Praha, 1999
3. Karlíček, Miroslav; Král, Petr. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu, Grada, Praha, 2011
4. Křížek, Zdeněk; Crha, Ivan. Jak psát reklamní text, 3. aktualizované a rozšířené vydání, Grada, Praha
5. Čechová, Marie; Krčmová, Marie; Minářová, Eva. Současná stylistika, NLN, Praha, 2008
6. Slovník spisovného jazyka českého, III R-U. Academia, Nakladatelství Československé akademie věd, Praha 1966
7. Vysekalová, Jitka; Mikeš, Jiří. Reklama. Jak dělat reklamu, 3. aktualizované a rozšířené vydání, Grada, Praha, 2010
8. Lancien, Thierry. Le Multimédia, CLE International 1998 9. Geis, Michael L. The Language of Television Advertising, Academic Press 1982
10. Kraus, Jiří. Jazyk v proměnách komunikačních médií, Nakladatelství Karolinum, Praha 2008
11. Schulz, Winfried; Scherer, Helmut; Hagen, Lutz; Reifová, Irena; Končelík, Jakub; Analýza obsahu sdělení, Nakladatelství Karolinum, Praha 2004
12. Kašík, Milan; Marketing při utváření podnikové strategie, Praha 2009
13. Výrost, Josef; Slaměník, Ivan ed.; Aplikovaná sociální psychologie, Portál, Praha 1998
14. Šebesta, Karel; Jazyk a styl propagačních textů, Státní pedagogické nakladatelství, Praha 1983
15. Šebesta, Karel; Reklamní texty jejich funkce a výstavba, Praha 1990
16. Zítková, Daniela; Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty, Nakladatelství Bor, Liberec 2008
17. Hoffmannová, Jana; Stylistika a… Trizonia, Praha 1997
18. Hanzl, Vladimír; Marketing v podnikatelské činnosti, Praha, UTRIN 1989
19. Ogilvy, David; Zpověď muže, který umí reklamu, Pragma 2004
20. Toscani, Oliviero; Reklama je navoněná zdechlina, Nakladatelství Slovart, 1996
21. Slovník spisovného jazyka českého, III R-U. Academia, Nakladatelství Československé akademie věd, Praha 1966
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK