Mediální reklama
Název práce v češtině: | Mediální reklama |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Mass advertising |
Klíčová slova: | Reklama, média, marketingová komunikace, jazyk reklamních sdělení, apel, analýza reklamy, působení reklamy na příjemce. |
Klíčová slova anglicky: | Advertising, media, marketing communication, language of advertisement, appeal, analysis of advertising, the effect of advertising on the recipient. |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav bohemistických studií (21-UBS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Markéta Bruna Gebhartová |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 27.04.2011 |
Datum zadání: | 27.04.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2012 14:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.08.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Ana Adamovičová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Vymezení pojmu reklama a média
Funkce reklamy a působení reklamy na člověka Druhy reklamy Jazyk reklamních sdělení Použití podobných a odlišných reklamních jazykových instrumentů a působení reklamy na lidi různých mentalit. Mezinárodní reklama Porovnání české mediální reklamy s mediální reklamou cizí. |
Seznam odborné literatury |
1. Čmejrková, Světla. Reklama v češtině a čeština v reklamě, Leda, Praha 2000
2. McQuail, Denis. Úvod do teorie masové komunikace, Praha, 1999 3. Karlíček, Miroslav; Král, Petr. Marketingová komunikace. Jak komunikovat na našem trhu, Grada, Praha, 2011 4. Křížek, Zdeněk; Crha, Ivan. Jak psát reklamní text, 3. aktualizované a rozšířené vydání, Grada, Praha 5. Čechová, Marie; Krčmová, Marie; Minářová, Eva. Současná stylistika, NLN, Praha, 2008 6. Slovník spisovného jazyka českého, III R-U. Academia, Nakladatelství Československé akademie věd, Praha 1966 7. Vysekalová, Jitka; Mikeš, Jiří. Reklama. Jak dělat reklamu, 3. aktualizované a rozšířené vydání, Grada, Praha, 2010 8. Lancien, Thierry. Le Multimédia, CLE International 1998 9. Geis, Michael L. The Language of Television Advertising, Academic Press 1982 10. Kraus, Jiří. Jazyk v proměnách komunikačních médií, Nakladatelství Karolinum, Praha 2008 11. Schulz, Winfried; Scherer, Helmut; Hagen, Lutz; Reifová, Irena; Končelík, Jakub; Analýza obsahu sdělení, Nakladatelství Karolinum, Praha 2004 12. Kašík, Milan; Marketing při utváření podnikové strategie, Praha 2009 13. Výrost, Josef; Slaměník, Ivan ed.; Aplikovaná sociální psychologie, Portál, Praha 1998 14. Šebesta, Karel; Jazyk a styl propagačních textů, Státní pedagogické nakladatelství, Praha 1983 15. Šebesta, Karel; Reklamní texty jejich funkce a výstavba, Praha 1990 16. Zítková, Daniela; Komunikační přístup ke zdvořilosti a jeho aplikace na reklamní texty, Nakladatelství Bor, Liberec 2008 17. Hoffmannová, Jana; Stylistika a… Trizonia, Praha 1997 18. Hanzl, Vladimír; Marketing v podnikatelské činnosti, Praha, UTRIN 1989 19. Ogilvy, David; Zpověď muže, který umí reklamu, Pragma 2004 20. Toscani, Oliviero; Reklama je navoněná zdechlina, Nakladatelství Slovart, 1996 21. Slovník spisovného jazyka českého, III R-U. Academia, Nakladatelství Československé akademie věd, Praha 1966 |