Personální marketing se zaměřením na získávání absolventů
Název práce v češtině: | Personální marketing se zaměřením na získávání absolventů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Personnel marketing focused on graduates' attraction |
Klíčová slova: | personální marketing, absolventi, získávání absolventů, |
Klíčová slova anglicky: | personnel marketing, graduates, graduates´ attraction |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a personálního řízení (21-KANPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Michaela Tureckiová, MBA, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 18.04.2011 |
Datum zadání: | 19.04.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 08.06.2012 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.05.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 08.06.2012 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc. |
Zásady pro vypracování |
0. Úvod
1. Personální marketing 2. Personální marketing v kontextu personální politiky a firemní kultury 3. Absolventi 4. Metody získávání absolventů 5. Komunikační strategie a nástroje pro rozvoj absolventů 6. Analýza personálního marketingu se zaměřením na získávání absolventů v praxi 2 firem a jejich srovnání 7. Závěr 8. Soupis bibliografických citací |
Seznam odborné literatury |
ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1407-3.
BRANHAM, L. Jak si udržet nejlepší zaměstnance. Brno: Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0223-7. ČERNÁ, J., KAŠÍK, M.,KUNZ, V. Public relations – komunikace organizací. 1.vyd., Praha: Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 2005. ISBN 80-86754-65-0. DYTRT, Z. Dobré jméno firmy. 1. vyd. Praha: Alfa Publishing, 2006. 137 s. ISBN 80 – 86851-45-1. KOCIANOVÁ, R. Personální činnosti a metody personální práce. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2497-3. KOCIANOVÁ, R. Metody personální práce. 1. vyd. Praha : Mowshe 2007. 89 s. ISBN 978-80-239-9327-1. KOTLER, Philip, ARMSTRONG Gary., WONG Veronica. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. KOTLER, P.: Marketing od A do Z; Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1.vyd., Praha: 2003, Management Press. ISBN 80-7261-082-1. KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5. KOUBEK, J. ABC praktické personalistiky. Praha: Linde, 2000. ISBN 80-86131 25-4. KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. Praha: Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-168-3. STÝBLO, J. Jak vybírat spolupracovníky. Ostrava: MONTANEX 1994. 123 s. ISBN 80-85780-06-2. WERTHER, W. B., DAVIS, K. Lidský faktor a personální management. Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-04-X. BARROW, S., MOSELEY, R. The employer brand: bringing the best of brand management to people at work. 2. vydání. Chichester: John Wiley and Sons, 2005. ISBN 978-0-470-01273-4. GRÜNEWÄLDER, A. Employer Branding: Marketing the Company as an Attractive Employer. Norderstedt: GRIN Verlag, 2008. ISBN 978-3-640-13747-3. WIMMERS, J. HR Marketing From Job Advertising to Employer Branding. Norderstedt: GRIN Verlag, 2009. ISBN 978-3-640-44934-7. |