Možnosti hodnocení slabičného povědomí v předškolním věku
Název práce v češtině: | Možnosti hodnocení slabičného povědomí v předškolním věku |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Possibilities of Syllable Awareness Assessment in Preschoolers |
Klíčová slova: | slabičné povědomí, fonologické dovednosti v předškolním věku |
Klíčová slova anglicky: | syllable awareness, preschool children |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Program SHV - Společenskovědní modul (24-SM) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Gabriela Málková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 13.04.2011 |
Datum zadání: | 13.04.2011 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.05.2012 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.06.2012 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (YAK47005) |
Oponenti: | doc. Mgr. Jitka Lindová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Práce nabídne analýzu gradientu vývoje fonologického uvědomování, resp. slabičného uvědomovánív přeškolním věku a to se zaměřením na otázky diagnostiky a hodnocení této dovednosti.
Práce zpracovává vybraná data z výzkumného projektu Dr. Seidlové Málková "Fonologické a syntaktické uvědomování v předškolním věku" podpořeného GAČR P407/10/2057 . |