Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů
Název práce v češtině: Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů
Název v anglickém jazyce: Středočeská knihovna v Kladně (Frame of refrences of user´s and employes)
Klíčová slova: výzkumy v knihovnách, uživatelská spokojenost, sociálně vědní výzkum
Klíčová slova anglicky: user satisfaction, social science reseach, library research
Akademický rok vypsání: 2011/2012
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK)
Vedoucí / školitel: PhDr. Hana Slámová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 10.04.2012
Datum zadání: 10.04.2012
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum potvrzení stud. oddělením: 22.06.2012
Datum a čas obhajoby: 04.09.2014 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2014
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2014
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: PhDr. Marcela Buřilová
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zjistit spokojenost uživatelů se službami v SVK v Kladně a porovnat jejich názor s názory zaměstnanců knihovny. V práci budou využity tyto odborné metody: studium a kompilace odborných zdrojů, analýza výpůjček, empirický průzkum mezi uživateli a zaměstnanci, jeho hodnocení a interpretace.
Struktura bakalářské práce:
1.Úvod
2.Role odborných knihoven ve společnosti
3.Charakteristika SVK v Kladně
4.Zjišťování empirických dat
5.Interpretace výsledků průzkumu
6.Závěr
Seznam odborné literatury
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4. nezměn. vyd. Praha: Karolinum, 2011, 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8.
KOŁODZIEJSKA, Jadwiga. Veřejná knihovna v demokratické společnosti: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Svaz knihovníků a informačních pracovníků, 1993, 66 s. ISBN 80-900-9195-4.
PINTEROVÁ, Adéla. Dějiny Středočeské vědecké knihovny v Kladně. Praha, 2008. Bakalářská práce. Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví. Vedoucí práce phDr. Milena Černá.
PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK