Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů
Název práce v češtině: | Středočeská knihovna v Kladně pohledem zaměstnanců a uživatelů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Středočeská knihovna v Kladně (Frame of refrences of user´s and employes) |
Klíčová slova: | výzkumy v knihovnách, uživatelská spokojenost, sociálně vědní výzkum |
Klíčová slova anglicky: | user satisfaction, social science reseach, library research |
Akademický rok vypsání: | 2011/2012 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií a knihovnictví (21-UISK) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Hana Slámová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 10.04.2012 |
Datum zadání: | 10.04.2012 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 22.06.2012 |
Datum a čas obhajoby: | 04.09.2014 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2014 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.09.2014 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | PhDr. Marcela Buřilová |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je zjistit spokojenost uživatelů se službami v SVK v Kladně a porovnat jejich názor s názory zaměstnanců knihovny. V práci budou využity tyto odborné metody: studium a kompilace odborných zdrojů, analýza výpůjček, empirický průzkum mezi uživateli a zaměstnanci, jeho hodnocení a interpretace. Struktura bakalářské práce: 1.Úvod 2.Role odborných knihoven ve společnosti 3.Charakteristika SVK v Kladně 4.Zjišťování empirických dat 5.Interpretace výsledků průzkumu 6.Závěr |
Seznam odborné literatury |
DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4. nezměn. vyd. Praha: Karolinum, 2011, 372 s. ISBN 978-80-246-1966-8. KOŁODZIEJSKA, Jadwiga. Veřejná knihovna v demokratické společnosti: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Svaz knihovníků a informačních pracovníků, 1993, 66 s. ISBN 80-900-9195-4. PINTEROVÁ, Adéla. Dějiny Středočeské vědecké knihovny v Kladně. Praha, 2008. Bakalářská práce. Univerzita Karlova v Praze, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictví. Vedoucí práce phDr. Milena Černá. PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi: příručka pro uživatele. 1. vyd. Praha: Grada, 1996, 238 s. ISBN 80-716-9299-9. |