Násilí v reklamě
Název práce v češtině: | Násilí v reklamě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Violence in Advertisement |
Klíčová slova: | násilí, reklama, etika, honocení |
Klíčová slova anglicky: | violence, advertisment, ethical issues, valuation |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Program SHV - Společenskovědní modul (24-SM) |
Vedoucí / školitel: | doc. Ing. Karel Müller, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 22.03.2011 |
Datum zadání: | 22.03.2011 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 01.07.2011 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 23.06.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2011 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (YAK47005) |
Oponenti: | Mgr. Martin Švantner, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
zpracování teoretické části (reklama, média, násilí), formulace hypotézy, metoda výzkumu+empirický výzkum (obsahová analýza kauz řešených arbitrážní komisí rady pro reklamu), závěr.
|
Seznam odborné literatury |
Literatura: 1) Gerard J. Tellis, Reklama a podpora prodeje (přeloženo z amerického originálu "Advertising and Sales Promotion Strategy", Grada Publishing, spol. s.r.o., Praha 2000
2) Denis McQuail, Úvod do teorie masové komunikace s českou předmluvou Jana Jiráka, Portál, Praha 1999 3) Patrick De Pelsmarcker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 2003 4) Joseph R. Dominick, The dynamics of mass communication, updated edition 1994 5) Jan Sokol, Etika a život,Vyšehrad, Praha 2010 |
Předběžná náplň práce |
viz výše |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Preparation of theoretical assessment, formuloation of research questions, empirical study and conclusion |