Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Násilí v reklamě
Název práce v češtině: Násilí v reklamě
Název v anglickém jazyce: Violence in Advertisement
Klíčová slova: násilí, reklama, etika, honocení
Klíčová slova anglicky: violence, advertisment, ethical issues, valuation
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Společenskovědní modul (24-SM)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Karel Müller, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.03.2011
Datum zadání: 22.03.2011
Datum potvrzení stud. oddělením: 01.07.2011
Datum odevzdání elektronické podoby:23.06.2011
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2011
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: Mgr. Martin Švantner, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
zpracování teoretické části (reklama, média, násilí), formulace hypotézy, metoda výzkumu+empirický výzkum (obsahová analýza kauz řešených arbitrážní komisí rady pro reklamu), závěr.

Seznam odborné literatury
Literatura: 1) Gerard J. Tellis, Reklama a podpora prodeje (přeloženo z amerického originálu "Advertising and Sales Promotion Strategy", Grada Publishing, spol. s.r.o., Praha 2000
2) Denis McQuail, Úvod do teorie masové komunikace s českou předmluvou Jana Jiráka, Portál, Praha 1999
3) Patrick De Pelsmarcker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh, Marketingová komunikace, Grada Publishing, Praha 2003
4) Joseph R. Dominick, The dynamics of mass communication, updated edition 1994
5) Jan Sokol, Etika a život,Vyšehrad, Praha 2010
Předběžná náplň práce
viz výše
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Preparation of theoretical assessment, formuloation of research questions, empirical study and conclusion
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK