Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vzdělává ISS FSV UK své studenty v souladu s potřebami trhu práce?
Název práce v češtině: Vzdělává ISS FSV UK své studenty v souladu s potřebami trhu práce?
Název v anglickém jazyce: Does ISS FSV UK prepare the Students for Actual Needs at the Labor Market?
Klíčová slova: Zaměstnatelnost, vzdělání, vzdělanost, vysoká škola, zaměstnavatel, evaluace, logický model, zainteresovaná strana, zájmy
Klíčová slova anglicky: Employability, education, scholarship, university, employer, evaluation, logic model, stakeholder, interests
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra sociologie (23-KS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jiří Remr, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.09.2011
Datum zadání: 02.09.2011
Datum a čas obhajoby: 24.06.2013 00:00
Místo konání obhajoby: Jinonice, U Kříže 8, Praha 5
Datum odevzdání elektronické podoby:23.05.2013
Datum proběhlé obhajoby: 24.06.2013
Oponenti: PhDr. Ing. Petr Soukup, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce „Vzdělává ISS FSV UK své studenty v souladu s potřebami trhu práce?“ pojednává o vztahu mezi terciárním vzděláním absolventů a jejich uplatněním na trhu práce. V teoretické části se práce zabývá významy vzdělání ve vztahu k zaměstnatelnosti absolventů. Metodologická část přibližuje tento vztah na případové studii Institutu sociologických studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy. Jako výzkumná metoda je k řešení hlavního cíle práce zvolena evaluace. Analytická část postupně odhaluje koncepční model evaluovaného programu, zainteresované strany a jejich zájmy a nakonec odpovídá na evaluační otázky práce o míře plnění jednotlivých kompetencí zaměstnatelnosti absolventů ISS FSV UK.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis „Does ISS educate their students in accordance with the needs of the labor market?” deals with the relationship between tertiary education of graduates and their labor market outcomes. In the theoretical part the thesis deals with the importance of education in relation to the employability of graduates. The methodological part approaches this relationship on a case study of the Institute of Sociological Studies, Faculty of Social Sciences, Charles University. Evaluation as s research method is chosen to solve the diploma thesis. The analytical part gradually reveals the conceptual model of the evaluated program, stakeholders and their interests. The aim of the analytical part is to answer the evaluation questions about the level of work performance of graduate employability skills.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK