Motivace rodičů k výběru waldorfského typu vzdělávání
Název práce v češtině: | Motivace rodičů k výběru waldorfského typu vzdělávání |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The Motivation of Parents to Choose Waldorf Education |
Klíčová slova: | Motivace rodičů k výběru waldorfského vzdělání |
Klíčová slova anglicky: | The Motivation of Parents to Choose Waldorf Education |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (21-KPED) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Anežka Šubrová, DiS. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 17.01.2011 |
Datum zadání: | 17.01.2011 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 06.09.2011 11:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.06.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.09.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc. |
Zásady pro vypracování |
1. Úvod: Zdůvodnění volby tématu, charakteristika základní literatury, formulace cíle a metody práce.
2. Metodika výzkumu: a) stanovení cíle a úkolu výzkumu; b) popis výzkuného vzorku a zdůvodnění; c) popis a zdůvodnění použitých technik a volby metod; d) kritéria a způsoby pro zpracování vyhodnocení získaného materiálu 3. Výsledky výzkumu - kvalitativní a kvanlitativní vyhodnocení, analýza, interpretace 4. Závěr výzkumu - shrnutí dosažených výsledků a odpovědi na vytičené úkoly 5. Závěr - celkové zakončení bakalářské práce. Pratické poznatky vycházející z výzkumu. |
Seznam odborné literatury |
Arendtová, H.: Krize Kultury. Praha, Mladá fronta 1994
Bernard, Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha, Portál 1998 Čáp, J.: Rozvíjení osobnosti a způsob výchovy. Praha, ISV 1996 Čáp, J.: Psychologie výchovy a vyučování. Praha, Univerzita Karlova 1993 Kasíková, H.: Kooperativní učení, kooperativní škola Praha, Portál 1997 Kasíková, H., Vališová, A. a kol.: Pedagogické otázky současnosti. Praha, ISV 1994 Koťa, J.: Traktát o autoritě v zorném úhlu pedagogiky. In: Vališová, A. a kol. Autorita jako pedagogický problém. Praha: Karolinum 1998, s. 32-60 Pelikán, J.: Výchova jako teoretický problém. Ostrava, Amosium 1995 Pelikán, J.: Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha, Karolinum 1998 Pelikán, J.: Pomáhat být. Otevřené otázky teorie provázejíí výchovy. Praha, Karolinum 2002 Průcha, J.: Výzkum a teorie školní učebnice. Praha, SPN 1985 Průvodce českoju anthroposofií, Praha, Fabula 2004 Rosin, M.: Autorita pojetí humanistické psychologie. Praha, FFUK 2003 Rýdl, K.: Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Praha, Brno, Zeman 1994 Schmith-Brabant, M.: Spirituální základy práce ženy matky, Praha, Fabula 2004 Skalková, J.: Pedagogika a výzvy nové doby. Brno, Paido 2004 Singule, F.: Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha, SPN 1992 Steiner, R.:Pozemské umírání a světové žití. Praha, Fabula 2004 Steiner, R.: Výchova dítěte z hlediska duchovní vědy. Praha, Baltazar 1993 Wehr, G.: C. G. Jung a Rudolf Steiner. Praha, Fabula 2004 |