Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Motivace rodičů k výběru waldorfského typu vzdělávání
Název práce v češtině: Motivace rodičů k výběru waldorfského typu vzdělávání
Název v anglickém jazyce: The Motivation of Parents to Choose Waldorf Education
Klíčová slova: Motivace rodičů k výběru waldorfského vzdělání
Klíčová slova anglicky: The Motivation of Parents to Choose Waldorf Education
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (21-KPED)
Vedoucí / školitel: PhDr. Anežka Šubrová, DiS.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.01.2011
Datum zadání: 17.01.2011
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 06.09.2011 11:00
Datum odevzdání elektronické podoby:30.06.2011
Datum proběhlé obhajoby: 06.09.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: doc. PhDr. Hana Kasíková, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
1. Úvod: Zdůvodnění volby tématu, charakteristika základní literatury, formulace cíle a metody práce.
2. Metodika výzkumu: a) stanovení cíle a úkolu výzkumu; b) popis výzkuného vzorku a zdůvodnění; c) popis a zdůvodnění použitých technik a volby metod; d) kritéria a způsoby pro zpracování vyhodnocení získaného materiálu
3. Výsledky výzkumu - kvalitativní a kvanlitativní vyhodnocení, analýza, interpretace
4. Závěr výzkumu - shrnutí dosažených výsledků a odpovědi na vytičené úkoly
5. Závěr - celkové zakončení bakalářské práce. Pratické poznatky vycházející z výzkumu.
Seznam odborné literatury
Arendtová, H.: Krize Kultury. Praha, Mladá fronta 1994
Bernard, Y.: Soudobé teorie vzdělávání. Praha, Portál 1998
Čáp, J.: Rozvíjení osobnosti a způsob výchovy. Praha, ISV 1996
Čáp, J.: Psychologie výchovy a vyučování. Praha, Univerzita Karlova 1993
Kasíková, H.: Kooperativní učení, kooperativní škola Praha, Portál 1997
Kasíková, H., Vališová, A. a kol.: Pedagogické otázky současnosti. Praha, ISV 1994
Koťa, J.: Traktát o autoritě v zorném úhlu pedagogiky. In: Vališová, A. a kol. Autorita jako pedagogický problém. Praha: Karolinum 1998, s. 32-60
Pelikán, J.: Výchova jako teoretický problém. Ostrava, Amosium 1995
Pelikán, J.: Základy empirického výzkumu pedagogických jevů. Praha, Karolinum 1998
Pelikán, J.: Pomáhat být. Otevřené otázky teorie provázejíí výchovy. Praha, Karolinum 2002
Průcha, J.: Výzkum a teorie školní učebnice. Praha, SPN 1985
Průvodce českoju anthroposofií, Praha, Fabula 2004
Rosin, M.: Autorita pojetí humanistické psychologie. Praha, FFUK 2003
Rýdl, K.: Alternativní pedagogické hnutí v současné společnosti. Praha, Brno, Zeman 1994
Schmith-Brabant, M.: Spirituální základy práce ženy matky, Praha, Fabula 2004
Skalková, J.: Pedagogika a výzvy nové doby. Brno, Paido 2004
Singule, F.: Současné pedagogické směry a jejich psychologické souvislosti. Praha, SPN 1992
Steiner, R.:Pozemské umírání a světové žití. Praha, Fabula 2004
Steiner, R.: Výchova dítěte z hlediska duchovní vědy. Praha, Baltazar 1993
Wehr, G.: C. G. Jung a Rudolf Steiner. Praha, Fabula 2004
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK