Síla samolepek - etnografický výzkum v první třídě
Název práce v češtině: | Síla samolepek - etnografický výzkum v první třídě |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Power of the stickers - Ethnography research at the first class |
Klíčová slova: | hra, mladší školní věk, myšlení, samolepky, směna |
Klíčová slova anglicky: | game, young school age, thinking, stickers, exchange |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra psychologie (41-KPSY) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Markéta Levínská, Ph.D. et Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 17.12.2010 |
Datum zadání: | 17.12.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 02.06.2011 12:00 |
Místo konání obhajoby: | M303 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.04.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.06.2011 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Mgr. David Doubek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem studie je popsat a objasnit význam seskupování a směny samolepek u dětí v první třídě základní školy. Práce bude založena na kvalitativním výzkumu. Data budou sesbírána pomocí metody pozorování, rozhovorů a analýzy dokumentů. Poté budou data kvalitativně analyzována a porovnána s dostupnou literaturou. |
Seznam odborné literatury |
Strauss, A., Corbinová, J.: Základy kvalitativního výzkumu. Boskovice: Albert, 1999.
Mauss, M.: Esej o daru, podobě a důvodech směny v archaických společnostech. Praha: Sociologické nakladatelství, 1999. Frazer, J. G.: Zlatá ratolest. Praha: Mladá fronta, 1994. Pražská skupina školní etnografie: Psychický vývoj dítěte od 1. do 5. třídy. Praha: Karolinum, 2005. |