PR 2.0 – role nových médií v budování vztahů s veřejností
Název práce v češtině: | PR 2.0 – role nových médií v budování vztahů s veřejností |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | PR 2.0 – The role of new media in the building of public relations |
Klíčová slova: | Public relations, PR 2.0, nová média, sociální média, sociální sítě, internet, integrovaná komunikace |
Klíčová slova anglicky: | Public relations, PR 2.0, new media, social media, social networks, internet, integrated communication |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Josef Šlerka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 18.11.2010 |
Datum zadání: | 18.11.2010 |
Schválení administrátorem: | zatím neschvalováno |
Datum a čas obhajoby: | 21.09.2011 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.08.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.09.2011 |
Odevzdaná/finalizovaná: | odevzdaná studentem a finalizovaná |
Oponenti: | Mgr. Adam Zbiejczuk |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je zmapovat využívání nových médií v oblasti public relations – vztahů s veřejností. Bude definováno postavení nových médií v procesu budování vztahů s veřejností a provedena analýza nových forem komunikace. Hypotéza, že paradigma public relations se vlivem nových médií proměňuje, bude dokázána či vyvrácena pomocí případových studií.
Předběžná osnova práce: 1. Public relations: definice základních pojmů 2. Charakteristika a typologie nových médií 3. Implementace nových médií v public relations 4. Případové studie 5. Závěr, dokázání či vyvrácení hypotézy Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty. |
Seznam odborné literatury |
BREAKENRIDGE, Deirdre. PR 2.0 : New Media, New Tools, New Audiences. Third Printing. New Jersey : FT Press, 2008. 284 s. ISBN 0321510070.
GRUNIG, James E. Paradigms of global public relations in an age of digitalisation. PRism [online]. 2009, 6(2), [cit. 2010-04-19]. Dostupný z WWW: <http://praxis.massey.ac.nz/fileadmin/Praxis/Files/globalPR/GRUNIG.pdf>. Society for New Communications Research. New Media, New Influencers and Implications for Public Relations [online]. United States of America : SNCR Press, 2008 [cit. 2010-04-19]. Dostupné z WWW: <http://sncr.org/wp-content/uploads/2008/08/new-influencers-study.pdf>. ISBN 9781427633668. SOLIS, Brian; BREAKENRIDGE, Deirdre. Putting the Public Back in Public Relations : How Social Media Is Reinventing the aging Business of PR. Four printing. New Jersey : FT Press, 2009. 314 s. ISBN 0137150695. |