Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 372)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
PR 2.0 – role nových médií v budování vztahů s veřejností
Název práce v češtině: PR 2.0 – role nových médií v budování vztahů s veřejností
Název v anglickém jazyce: PR 2.0 – The role of new media in the building of public relations
Klíčová slova: Public relations, PR 2.0, nová média, sociální média, sociální sítě, internet, integrovaná komunikace
Klíčová slova anglicky: Public relations, PR 2.0, new media, social media, social networks, internet, integrated communication
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Ústav informačních studií - studia nových médií (21-UISKNM)
Vedoucí / školitel: Mgr. Josef Šlerka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.11.2010
Datum zadání: 18.11.2010
Schválení administrátorem: zatím neschvalováno
Datum a čas obhajoby: 21.09.2011 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:18.08.2011
Datum proběhlé obhajoby: 21.09.2011
Odevzdaná/finalizovaná: odevzdaná studentem a finalizovaná
Oponenti: Mgr. Adam Zbiejczuk
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je zmapovat využívání nových médií v oblasti public relations – vztahů s veřejností. Bude definováno postavení nových médií v procesu budování vztahů s veřejností a provedena analýza nových forem komunikace. Hypotéza, že paradigma public relations se vlivem nových médií proměňuje, bude dokázána či vyvrácena pomocí případových studií.
Předběžná osnova práce:
1. Public relations: definice základních pojmů
2. Charakteristika a typologie nových médií
3. Implementace nových médií v public relations
4. Případové studie
5. Závěr, dokázání či vyvrácení hypotézy
Diplomová práce bude připravena v souladu s platnými vnitřními předpisy FF UK a dalšími metodickými pokyny a normativními dokumenty.
Seznam odborné literatury
BREAKENRIDGE, Deirdre. PR 2.0 : New Media, New Tools, New Audiences. Third Printing. New Jersey : FT Press, 2008. 284 s. ISBN 0321510070.
GRUNIG, James E. Paradigms of global public relations in an age of digitalisation. PRism [online]. 2009, 6(2), [cit. 2010-04-19]. Dostupný z WWW: <http://praxis.massey.ac.nz/fileadmin/Praxis/Files/globalPR/GRUNIG.pdf>.
Society for New Communications Research. New Media, New Influencers and Implications for Public Relations [online]. United States of America : SNCR Press, 2008 [cit. 2010-04-19]. Dostupné z WWW: <http://sncr.org/wp-content/uploads/2008/08/new-influencers-study.pdf>. ISBN 9781427633668.
SOLIS, Brian; BREAKENRIDGE, Deirdre. Putting the Public Back in Public Relations : How Social Media Is Reinventing the aging Business of PR. Four printing. New Jersey : FT Press, 2009. 314 s. ISBN 0137150695.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK