Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza projektu MF DNES: studenti čtou a píší noviny
Název práce v češtině: Analýza projektu MF DNES: studenti čtou a píší noviny
Název v anglickém jazyce: The Analysis of MF DNES´s Project: Students Read and Write Newspaper
Klíčová slova: Mediální gramotnost, mediální výchova, produkční přístup, learning by doing, průřezové téma, Rámcový vzdělávací program
Klíčová slova anglicky: Media literacy, media education, production approach, learning by doing, cross-cutting topic, Curriculum Framework
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Hana Sládková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.11.2010
Datum zadání: 29.06.2011
Datum a čas obhajoby: 17.06.2014 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:16.05.2014
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2014
Oponenti: PhDr. Lenka Lysoňková
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Práce bude vedena jako analýza konkrétního projektu mediální organizace na podporu rozvoje mediální gramotnosti (dále MG). Cílem teoretické části práce je nastínit situaci v oblasti mediálního vzdělávání u nás. Dále se zmíním o přístupech k rozvíjení mediální výchovy (s důrazem na dovednostní přístup) a pokusím se popsat podobné zahraniční projekty, čímž zasadím projekt MF DNES do mezinárodního kontextu. V druhé části práce popíši vznik a deklarovaný záměr projektu, dále provedu analýzu témat, ale i výstupů projektu. Připojím diskusi nad tím, do jaké míry projekt přispívá k rozvoji MG a jakým dílem může být marketingovým nástrojem vydavatele. Praktickou část práce doplním rozhovory s organizátory i účastníky projektu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis will analyze the specific project designed to promote the media literacy and which is led by commercial publisher of printed journal. The main goal of the theoretical part is to define the situation of media literacy in the Czech Republic. I will mention the approaches in the development of media education (the production approach will be looked at in detail) and I will try to describe similar abroad projects, which will put the project into an international context. In the second part I will explain the project itself, as well as its stated intention. I will analyze the themes, as well as the outcomes of the project. Finally, I will supply an interview with secondary school teachers and students, who were involved in the project.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK