Vývojové a běhové prostředí pro logické hry
Název práce v češtině: | Vývojové a běhové prostředí pro logické hry |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Development and Run-time Environment for Logic Games |
Klíčová slova: | The Incredible Machine, logická hra, editor, signály |
Klíčová slova anglicky: | The Incredible Machine, logic game, editor, signals |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Pavel Ježek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.11.2010 |
Datum zadání: | 11.11.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 02.09.2013 00:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 02.08.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 02.08.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.09.2013 |
Oponenti: | doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Obsahem práce je implementace počítačové hry ve stylu The Incredible Machine - logická hra, kde je úkolem hráče zkombinovat různé dostupné objekty (přístroje, vypínače, elektrické vodiče, lana, apod.) k dosažení cílového stavu herní úrovně. Hlavním cílem práce je rozšířit tento koncept tak, aby hra byla maximálně modulární - tj. aby byla hráči dána možnost definovat nejen vlastní herní úrovně, ale i vlastní sadu objektů (přístrojů) včetně jejich chování v herním světě. Nedílnou součástí práce bude editor herních úrovní a objektů, který by měl hlavně poskytovat možnost programování herního světa formou vhodnou pro laické uživatele (kteří mají minimální nebo žádné zkušenosti s programováním). |
Seznam odborné literatury |
(1) Adam Nathan: WPF 4 Unleashed, Sams, 2010
(2) Pavan Podila, Kevin Hoffman: WPF Control Development Unleashed - Building Advanced User Experiences, Sams, 2009 (3) Grant Palmer, Physics for Game Programmers, APRESS, 2005 |