Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev
Název práce v češtině: | Space Naval Combat - Simulátor vesmírných bitev |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Space Naval Combat - Space Battle Simulator |
Klíčová slova: | .NET, PhysX, hra, vesmír, simulátor |
Klíčová slova anglicky: | .NET, PhysX, simulator, game, space |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwarového inženýrství (32-KSI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Jakub Klímek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 11.11.2010 |
Datum zadání: | 11.11.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2011 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 27.05.2011 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 27.05.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2011 |
Oponenti: | RNDr. Jakub Malý, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je implementovat vesmírnou taktickou akční hru Space Naval Combat v prostředí .NET a rozebrat použité prostředky pro vývoj her v .NET.
Koncept hry je následující: - Hráči bojují v prostorově omezených arénách, každý se svou vlastní lodí. Lodě se pohybují v rovině, ale vykreslovány jsou plně 3D, s pohyblivou kamerou. - Práce se bude soustředit primárně na implementaci části pro více hráčů a bude tedy obsahovat serverovou a klientskou část pro hru po síti. - Nad touto implementací pak bude diskutovat některé z použitých technik a technologií, zejména hardwarově akcelerovanou fyziku a síťování. - Hra by měla mít relativně jednoduché ovládání a organizace obsahu by měla umožňovat jednoduché přidávání dalšího obsahu. - Hra bude implementována v jazyce C# 3.0 platformy .NET, za použití Microsoft XNA Framework 3.1 [2]. O fyziku se bude starat nVidia PhysX [5], fyzikální engine podporující hardwarovou akceleraci. Síťovou část pokryje knihovna na bázi protokolu UDP. - Práce bude obsahovat kompletní uživatelskou a programátorskou dokumentaci. |
Seznam odborné literatury |
[1] Learning XNA 3.0 - Aaron Reed
[2] XNA 3.0 Game Programming Recipes - Riemer Grootjans [3] Shawn Hargreaves blog ( http://blogs.msdn.com/b/shawnhar ), práce ( http://www.talula.demon.co.uk/ ) [4] Glenn Fiedler ( http://gafferongames.com/ ) [5] nVidia PhysX page ( http://developer.nvidia.com/object/physx.html ) |