Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her
Název práce v jazyce práce (slovenština): Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her
Název práce v češtině: Multiplatformní prostředí pro vývoj mobilních her
Název v anglickém jazyce: Multi-platform environment for mobile-game development
Klíčová slova: mobilní zařízení; vývoj her; multiplatformní
Klíčová slova anglicky: mobile device; game development; multi-platform
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra softwarového inženýrství (32-KSI)
Vedoucí / školitel: RNDr. David Bednárek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.11.2010
Datum zadání: 09.11.2010
Datum a čas obhajoby: 31.01.2011 09:30
Datum odevzdání elektronické podoby:09.12.2010
Datum odevzdání tištěné podoby:09.12.2010
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2011
Oponenti: Mgr. Pavel Ježek, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je návrh a implementace prostředí pro tvorbu her pro mobilní zařízení. Prostředí bude založeno na vhodném jazyce pro popis hry, jehož výběr je součástí práce. Přenositelnost hry pak bude zajištěna implementací virtuálního stroje hry na různých platformách. Součástí diplomové práce by měla být implementace virtuálního stroje na alespoň dvou mobilních platformách s tím, že návrh rozhraní herního stroje bude zohledňovat i ostatní významné mobilní platformy. Použitelnost systému bude demonstrována pilotní implementací vybrané hry.
Seznam odborné literatury
- James E. Smith, Ravi Nair, Virtual Machines: Versatile Platforms for Systems and Processes, Morgan Kaufmann, 2005, ISBN: 978-1558609105

- Mike McShaffry, Game Coding Complete, Charles River Media, 2009, ISBN: 978-1584506805

- Windows Phone 7 Game Development, Adam Dawes, Apress, 2010, ISBN: 978-1430233060

- Adam Dawes: Windows Mobile Game Development: Building games for the Windows Phone and other mobile devices, Apress, 2010, ISBN: 978-1430229285

Předběžná náplň práce
Cílem práce je návrh a implementace prostředí pro tvorbu her pro mobilní zařízení. Prostředí bude založeno na vhodném jazyce pro popis hry, jehož výběr je součástí práce. Přenositelnost hry pak bude zajištěna implementací virtuálního stroje hry na různých platformách. Součástí diplomové práce by měla být implementace virtuálního stroje na alespoň dvou mobilních platformách s tím, že návrh rozhraní herního stroje bude zohledňovat i ostatní významné mobilní platformy. Použitelnost systému bude demonstrována pilotní implementací vybrané hry.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The goal of the thesis is to design and to implement an environment for the development of games for mobile devices. The environment will be based on a suitable game-description language whose selection is a part of the work. The portability of the game will be ensured by virtual game engines implemented on various platforms. As a part of the thesis, virtual game engines will be implemented for at least two mobile platforms; other platforms will be studied during the development of the engine API. A game will be implemented as the proof of the selected concept.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK