Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití pitev bezobratlých živočichů ve výuce biologie na středních školách
Název práce v češtině: Využití pitev bezobratlých živočichů ve výuce biologie na středních školách
Název v anglickém jazyce: Usage of dissection of invertebrate animals
in education of biology at secondary school
Klíčová slova: pitva, anatomie, bezobratlí živočichové, škrkavka, žížala, hlemýžď, škeble, rak, šváb, pakobylka, chroust, ježovka, postoje žáků
Klíčová slova anglicky: Dissection, invertebrates, ascarid, earthworm, snail, swan mussel, crayfish, cockroach, beetle, stick insect, sea urchin, attitudes of pupils
Akademický rok vypsání: 2010/2011
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra biologie a environmentálních studií (41-KBES)
Vedoucí / školitel: RNDr. Jan Mourek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 03.11.2010
Datum zadání: 03.11.2010
Datum a čas obhajoby: 15.01.2013 09:00
Místo konání obhajoby: PedF UK Praha
Datum odevzdání elektronické podoby:24.06.2012
Datum proběhlé obhajoby: 15.01.2013
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
1) BUCHAR J. a kol., 1993. Práce ze zoologie. Praha, Univerzita Karlova, Vydavatelství Karolinum, 257 s.
2) KOCIAN V. a kol., 1964. Práce ze zoologie pro studující pedagogických institutů. Praha, Státní pedagogické nakladatelstvní, 306 s.
3) KUNST M., LANDA V., OLIVA O., SKUHRAVÝ V., VESELOVSKÝ Z., 1954. Zoologické praktikum. Praha, Nakladatelství Československé akademie věd, 373 s.
4) RUPPERT E. E., FOX R. S., BARNES R. D., 2004. Invertebrate zoology. Belmont, Brooks/Cole - Thomson Learning, 963 s.
5) STORCH V., WELSCH U., 2006. Kükenthal Zoologisches Praktikum. München, Spektrum Akademischer Verlag, 531 s.
Předběžná náplň práce
1) Rozšířit stávající fotografický atlas pitev bezobratlých živočichů o fotografie a popisy pitev 3-4 dalších zástupců bezobratlých
2) Vytvořit interaktivní formu atlasu pitev bezobratlých v podobě webové stránky
3) Vytvořit a vyhodnotit dotazníky pro studenty gymnázií, zaněřené na postoje studentů k provádění pitev bezobratlých ve škole
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK