Analýza a priori jako součást přípravy učitele na výuku
Název práce v češtině: | Analýza a priori jako součást přípravy učitele na výuku |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | A priori analysis as a part of teacher’s lesson planning |
Klíčová slova: | analýza a priori, příprava učitele na výuku, teorie didaktických situací, Diofantova úloha |
Klíčová slova anglicky: | a priori analysis, teacher’s lesson plan, Theory of didactical situations in Mathematics, problem of Diophantus |
Akademický rok vypsání: | 2010/2011 |
Typ práce: | disertační práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Oddělení pro vědeckou činnost (41-OVC) |
Vedoucí / školitel: | prof. RNDr. Jarmila Novotná, CSc. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 22.10.2010 |
Datum zadání: | 22.10.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 03.02.2014 12:45 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 01.10.2013 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 30.09.2013 |
Datum proběhlé obhajoby: | 03.02.2014 |
Předmět: | Disertační práce (ODSZDIS01) |
Oponenti: | prof. RNDr. Naďa Vondrová, Ph.D. |
doc. PaedDr. Jana Coufalová, CSc. | |