Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vztah užití televize a nových médií v diváckých zvycích teenagerů
Název práce v češtině: Vztah užití televize a nových médií v diváckých zvycích teenagerů
Název v anglickém jazyce: Relationship between use of television and new media in spectator habits of teenagers at secondary schools
Klíčová slova: Audiovizuální média, nová média, sociální užití televize a nových médií, teenageři, televize, televizní obsahy.
Klíčová slova anglicky: Audiovisual media, new media, the social use of television and new media, teenagers, television, TV contents.
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Irena Reifová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 21.10.2010
Datum zadání: 21.10.2010
Datum a čas obhajoby: 31.01.2012 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:09.01.2012
Datum proběhlé obhajoby: 31.01.2012
Oponenti: PhDr. Lenka Vochocová, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
BERKER, Thomas, HARTMANN, Maren, PUNIE, Yves (eds.). Domestication of Media and Technology. Maidenhead : Open University Press, 2006. xiii, 255 s.

DISMAN, Miroslav. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 5. dotisk 3. vydání. Praha: Karolinum, 2008. 372 s.

HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. 2. vyd. Praha: Portál, 2008, 407 s.

LIVINGSTONE, S. Half a Century of Television in the Lives of Our Children. The ANNALS of the American Academy of Political and Social Science [online]. 2009, Vol. 625, s. 151-163.

LIVINGSTONE, S. Young People and New Media. Childhood and the Changing Media Environment. 1. vyd. London: Sage Publications Ltd., 2002. viii, 277 s.

LUNDBY, Knut (ed.). Mediatization : concept, changes, consequences. New York: Lang, c2009. xix, 316 s.

NIGHTINGALE, Virginia. The Handbook of Media Audience. Malden, MA: John Wiley & Sons, 2011. 560 s.

ROBERTS, Donald F.; FOEHR, Ulla G., RIDEOUT, Victoria. Generation M: Media in the Lives of 8-18 Years-olds. A Kaiser Family Foundation Study, [online]. 2005.

SILVERSTONE, R. Television and Everyday Life. 1. vyd. London: Routledge, 1994. xi, 204 s.

TURNER, Graeme, TAY, Jinna (eds.). Television studies after TV: understanding television in the post-broadcast era. London: Routledge, 2009. x, 214 s.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se snaží postihnout způsoby užívání klasického televizního vysílání a televizních obsahů dostupných prostřednictvím nových médií českými středoškoláky a jejich vztah k výše zmíněným doručovacím technologiím a obsahům.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis is trying to identify ways of using common TV broadcasting and TV contents reachable with a help of new media by czech secondary school teenagers. It is also trying to examine their relationship towards above mentioned delivery technologies and contents.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK