Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse
Název práce v češtině: | Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Interakcion of media and marketing media discourse on the media image of musician Tomáš Klus |
Klíčová slova: | mediální obraz, agenda setting, framing, priming, marketing, PR, hudební průmysl, hudební vydavatelství |
Klíčová slova anglicky: | media image, agenda setting, framing, priming, marketing, PR, music industry, music publishing company |
Akademický rok vypsání: | 2009/2010 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
Vedoucí / školitel: | doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 20.10.2010 |
Datum zadání: | 20.10.2010 |
Datum a čas obhajoby: | 20.06.2011 00:00 |
Místo konání obhajoby: | FSV Praha 1. |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.05.2011 |
Datum proběhlé obhajoby: | 20.06.2011 |
Oponenti: | Mgr. Markéta Štechová |
Seznam odborné literatury |
AAKER, David A. Brand Building: budování obchodní značky. Vyd. 1. Brno: Computer
Press, 2003. 306 s. 80-7226-885-6 DEARING, James, W. - ROGERS, Everette, M.: Agenda-Setting. London: SAGE Publications, 1996. 138 s. ISBN 0-7619-0563-4. FTOREK, Jozef. Public Relations jako ovlivňování mínění. Vyd. 2. Praha: Grada Publishing, 2009. 220 s. ISBN 978-80-247-2678-6. HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. 407 s. ISBN 80-7367-040-2 30. KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4. LIM, Gerrie. Idol To Icon. The Creation of Celebrity Brands. Vyd. 1. London:CYAN, 2005. 224 s. ISBN 1-904879-18-7. MARSHALL, David P. Celebrity and Power. Fame in Contemporary Culture.Vyd. 5. Minneapolis: University of Minesota Press, 2006. 209 s. ISBN 0-8166-2725-8. McCOMBS, Maxwell. Agenda setting: nastolování agendy – masová média a veřejné mínění. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 256 s. ISBN 978-80-7367-591-2. SCHULZ, Winfried - HAGEN, Lutz - SCHERER, Helmut - REIFOVÁ, Irena. Analýza obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum, 1998. Vyd. 2. 149 s. ISBN 80-246-0827-8 TURNER, Graeme. Understanding Celebrity. Vyd. 1. London: SAGE Publications, 2004. 148 s. ISBN 0-7619-4167-3. |
Předběžná náplň práce |
Diplomová práce se bude věnovat prolínání marketingového a mediálního obrazu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse. V teoretické rovině se bude zabývat základními tezemi konstrukce mediální reality a mediálního obrazu, konceptem agenda setting a problematikou hudebního průmyslu. Interakce mediálního a marketingového diskurzu bude zkoumána na procesu nastolování korporátní agendy hudebním vydavatelstvím Sony Music do médií. Cílem práce je vysledovat, jakým způsobem a do jaké míry marketingový diskurz ovlivňuje diskurz mediální a jaký je výsledný mediální obraz hudebníka Tomáše Kluse. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The thesis will be devoted to interaction of marketing and media images on the example of the media image of a musician Tomáš Klus. The theory will cover the basic theses of media construction of reality and media image, the concept of agenda setting and theissue of the music industry. Interaction of media and marketing discourse will be examined in the process of corporate agenda setting by the record label Sony Music in the media. The goal is to trace how and to what extent marketing discourse affects media discourse and what is the final media image of musician Tomáš Klus. |