Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse
Název práce v češtině: Interakce mediálního a marketingového diskurzu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse
Název v anglickém jazyce: Interakcion of media and marketing media discourse on the media image of musician Tomáš Klus
Klíčová slova: mediální obraz, agenda setting, framing, priming, marketing, PR, hudební průmysl, hudební vydavatelství
Klíčová slova anglicky: media image, agenda setting, framing, priming, marketing, PR, music industry, music publishing company
Akademický rok vypsání: 2009/2010
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Denisa Hejlová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.10.2010
Datum zadání: 20.10.2010
Datum a čas obhajoby: 20.06.2011 00:00
Místo konání obhajoby: FSV Praha 1.
Datum odevzdání elektronické podoby:20.05.2011
Datum proběhlé obhajoby: 20.06.2011
Oponenti: Mgr. Markéta Štechová
 
 
 
Seznam odborné literatury
AAKER, David A. Brand Building: budování obchodní značky. Vyd. 1. Brno: Computer
Press, 2003. 306 s. 80-7226-885-6
DEARING, James, W. - ROGERS, Everette, M.: Agenda-Setting. London: SAGE
Publications, 1996. 138 s. ISBN 0-7619-0563-4.
FTOREK, Jozef. Public Relations jako ovlivňování mínění. Vyd. 2. Praha: Grada
Publishing, 2009. 220 s. ISBN 978-80-247-2678-6.
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum. Základní metody a aplikace. Praha: Portál, 2005. 407
s. ISBN 80-7367-040-2 30.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1.
Praha: Management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
LIM, Gerrie. Idol To Icon. The Creation of Celebrity Brands. Vyd. 1. London:CYAN,
2005. 224 s. ISBN 1-904879-18-7.
MARSHALL, David P. Celebrity and Power. Fame in Contemporary Culture.Vyd. 5.
Minneapolis: University of Minesota Press, 2006. 209 s. ISBN 0-8166-2725-8.
McCOMBS, Maxwell. Agenda setting: nastolování agendy – masová média a veřejné
mínění. Vyd. 1. Praha: Portál, 2009. 256 s. ISBN 978-80-7367-591-2.
SCHULZ, Winfried - HAGEN, Lutz - SCHERER, Helmut - REIFOVÁ, Irena. Analýza
obsahu mediálních sdělení. Praha: Karolinum, 1998. Vyd. 2. 149 s. ISBN 80-246-0827-8
TURNER, Graeme. Understanding Celebrity. Vyd. 1. London: SAGE Publications,
2004. 148 s. ISBN 0-7619-4167-3.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se bude věnovat prolínání marketingového a mediálního obrazu na příkladu mediálního obrazu hudebníka Tomáše Kluse. V teoretické rovině se bude zabývat základními tezemi konstrukce mediální reality a mediálního obrazu, konceptem agenda setting a problematikou hudebního průmyslu. Interakce mediálního a marketingového diskurzu bude zkoumána na procesu nastolování korporátní agendy hudebním vydavatelstvím Sony Music do médií. Cílem práce je vysledovat, jakým způsobem a do jaké míry marketingový diskurz ovlivňuje diskurz mediální a jaký je výsledný mediální obraz hudebníka Tomáše Kluse.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis will be devoted to interaction of marketing and media images on the example of the media image of a musician Tomáš Klus. The theory will cover the basic theses of media construction of reality and media image, the concept of agenda setting and theissue of the music industry. Interaction of media and marketing discourse will be examined in the process of corporate agenda setting by the record label Sony Music in the media. The goal is to trace how and to what extent marketing discourse affects media discourse and what is the final media image of musician Tomáš Klus.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK