Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní. Využití politického marketingu stranou TOP 09
Název práce v češtině: |
Komunální volby 2010 z pohledu volebních kampaní. Využití politického marketingu stranou TOP 09 |
Název v anglickém jazyce: |
Municipal Elections in 2010 and Electoral Campaigns. Usage of Political Marketing by TOP 09 |
Klíčová slova: |
Komunální volby, politický marketing, politické strany, volební kampaně, TOP 09 |
Klíčová slova anglicky: |
municipal elections, political marketing, political parties, election campaigns, TOP 09 |
Akademický rok vypsání: |
2010/2011 |
Typ práce: |
diplomová práce |
Jazyk práce: |
čeština |
Ústav: |
Katedra politologie (23-KP) |
Vedoucí / školitel: |
PhDr. Petr Jüptner, Ph.D. |
Řešitel: |
skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: |
19.10.2010 |
Datum zadání: |
19.10.2010 |
Datum a čas obhajoby: |
26.06.2012 00:00 |
Místo konání obhajoby: |
IPS FSV UK, U Kříže 8, 158 00 Praha 5 - Jinonice |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 17.05.2012 |
---|
Datum proběhlé obhajoby: |
26.06.2012 |
Oponenti: |
doc. PhDr. Tomáš Lebeda, Ph.D. |
|
|
|
|
|
|
Zásady pro vypracování |
viz anotace |
Seznam odborné literatury |
viz anotace (Schválený projekt diplomové práce) - verze vedoucího a kapitola " Seznam zdroje a literatura" v souboru řešení práce |
Předběžná náplň práce |
viz anotace (Schválený projekt diplomové práce) - verze vedoucího |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
viz Abstrakt v anglickém jazyce |